20.12.08
灰灰地o既1個朝早
諗諗下
我係咪應該放棄唔打blog
中學太忙了
1陣仲要學琴
衰到E+都未做好功課- -
衰女(自打10巴xP"""
見到囡囡都轉xanga
好掛佢
雖然連佢係乜水都唔知
不過
同佢講野幾happy呀
好過1d好熟o既朋友
講野都要避避下咁
好唔舒服
有時
都幾掛住"佢"
受哂之前o既教訓
知道鐘意人o既
就唔好同人講
有時候d人靠唔住o既/3\
想講秘密都唔得
都係打喺blog到好d...
講番先
今日痴痴地10點幾先起身
好開心唷^^
呀爸呀媽呀妹出哂去囉>3<
不過未做功課就慘d- -
要趕工o.\/.o
考埋Geog同中史就完啦>3<
Merry X'mas啦
=]
|