次次見到你你都唔s0人 話就話同你唔熟... 安慰自己姐./\. 知你一定有自己d朋友 我呢個小妹妹 冇資格做你朋友啦/3\ 咁算啦 見到你喎 睇你個樣都唔似搵我啦 你搵艾艾??? 應該係囉= =" . . . . . . 今日考L.S 最尾兩題唔識囉- - d人話好易 明知我痴痴地啦"^" 算- - 聽日有EnG DiCt喎 aDD 0iL=)