你知道我在等你們分手嗎 - 衛蘭
糖果部落格[♥]`
糖果
總不只有甜
也許驚喜
不久就會出現...
niko456
暱稱: 小 氣 鬼``
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-18
4-FEB
懶=p
愛 哭 鬼 ...
# 唔 好 走 啊 ~ ! !
文章分類
全部 (71)
mUs!c (3)
每日係無聊中所發生既趣事xD" (62)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
lamwoo1e
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 70
今日人氣: 6
累積人氣: 957
2009 年 1 月 2 日  星期五   晴天


新 年 快 樂 ![分兩paRT打] 分類: 每日係無聊中所發生既...

新年大大大快樂=]

1.1.09
新一年快樂呀>w<
我o係之前許過o既wish呢
都唔知有冇實現到xP""
今年想點好呢
我wish自己可以生高D啦,,,打兵乓波好D啦,,,
講黎講去都唔知講乜= ="
都係想聰明D啦=)
我唔係好叻
都比我入到林護w0,,,其他人又咁勁/33\""

要比心機唷
講到比心機又唔知個試得唔得...
算啦=]

新年快樂呀=]
逗到利市要比番D我呀= ="
講笑...我自己都會有啦XD
不過係遲D姐...
我冇興趣睇煙花
不過都係玩左陣先訓
果陣已經天光
啦- -
起身都10點幾
呀媽話可以遲D番工
我呢....就要做果個衰人dream house
>3<

忙碌..咩都唔記得
2.1.09
有人打錯電話呀/333\""'
果個唔係我b0
提提你地唔好打錯電話呀= ="
打到我屋企你地就...
哼哼哼= ="
冇咩點o既...
好釆呀媽提提我
唔記得今日要番中文班
F.1都要番呢D

你地話係咪x得
成日寫野又寫咗08年
小朋友我都唔捨得你....
不過...
你都係算啦= ="
我地冇可能嫁啦xp
E+又要做野啦
新年快樂=)