新年大大大快樂=]
1.1.09
新一年快樂呀>w<
我o係之前許過o既wish呢
都唔知有冇實現到xP""
今年想點好呢
我wish自己可以生高D啦,,,打兵乓波好D啦,,,
講黎講去都唔知講乜= ="
都係想聰明D啦=)
我唔係好叻
都比我入到林護w0,,,其他人又咁勁/33\""
要比心機唷
講到比心機又唔知個試得唔得...
算啦=]
新年快樂呀=]
逗到利市要比番D我呀= ="
講笑...我自己都會有啦XD
不過係遲D姐...
我冇興趣睇煙花
不過都係玩左陣先訓
果陣已經天光啦- -
起身都10點幾
呀媽話可以遲D番工
我呢....就要做果個衰人dream house
>3<
忙碌..咩都唔記得
2.1.09
有人打錯電話呀/333\""'
果個唔係我b0
提提你地唔好打錯電話呀= ="
打到我屋企你地就...
哼哼哼= ="
冇咩點o既...
好釆呀媽提提我
唔記得今日要番中文班
F.1都要番呢D
你地話係咪x得
成日寫野又寫咗08年
小朋友我都唔捨得你....
不過...
你都係算啦= ="
我地冇可能嫁啦xp
E+又要做野啦
新年快樂=)
|