*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 11 月 20 日  星期一   晴天


重複犯錯t^^^t 分類: 未分類

不知你 難過寂寞
聽到你說 毫不快樂
令我想 我這一生
往後娛樂 亦難快樂

如若我還尊重愛情
無謂問那次飛關島暢泳
其實你 找不到任何的高興

也許跟我吃喝進睡
會一生都使你有陰影 但求要逃命
彷彿以往接吻過程無異於吻過路人
所以細雪無聲

*突然之間很喜歡你恨我
 我從未愛到 要生生死死那麼多
 結束感情最悲壯結果
 原來似 以掌心撲火

 未算得到 偏得到你是哪位錯
 難道你我以相戀失戀去切磋
 會令情侶受苦已是愛
 但我答應我永不要重複犯錯*

最慘戀愛會有過程
到沙灘多一次看星星 亦難以償命
當初與你有過愛情
同樣一吻有任何反應 已結成冰

如若我還尊重愛情
我會放棄了呼吸般鎮定
唯望你 吻別時做回些反應
沒有感情不怨命

REPEAT*

回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
你的內心竟在避我

p.s對不起**是我的錯/_\



2006 年 11 月 19 日  星期日   晴天


好掛住你!!" 分類: 未分類

朝早出左去黃大仙打比賽...打得好差...之後去左新光食飯...好味BT吾飽....搭車返去...個個係度玩NDS

返到大興...坐左陣...就練波喇...OK辛苦啦....之後GO左OK....食完野...同CHIb去左興耀搵師兄

睇佢地踢波...踢踢下...叫埋我地一齊打波喎...好搞笑...8點幾...AMY佢地黎搵我...甘就上左我度開枱...

都吾係食左好多糊咋啵...10點幾叫左KFC上黎食...雞同簡""唉....10點幾佢地就走人....我就執野...沖涼訓覺

雖然愛情唔係佔左人生既全部

但已經佔左大部份

 

p.s你知吾知你自己呃我左感情牙?!"



2006 年 11 月 18 日  星期六   晴天


打波>打波>打波 -攰* 分類: 未分類

8點幾就起左身....準備好自己....之後9點30就出門口....搭車過湖山喇....點知撞到蘇威+貌似陳文俊既人

去到湖山...見到大暉...原來佢帶佛梁喎...仲要vs我地tim....都吾知支持邊隊好

睇到男籃既成敗...第一節5個犯規喇...最尾旺財仆親啦...吾理佢住就去做熱身啦...

1100列隊...指甲吾得喎...屎忽...甘就即係剪啦...搞到冇得落埸住...激死人..同時我問旺財有冇野啦...佢個傻仔話扮野架喎

剪完...落得埸...吾知做咩q...係甘比人鬧...打擊人自信心既=="      後尾我地都嬴左....39:18

總結個陣....靜冧好搞笑牙...sm又笑得好sweet喎...卡2..=]

12點度就同CHIb*雞*安美go左m記....CHIb要去搵MUM...甘我地就坐下...食下...傾下甘啦

食食食.....食到1315....我地就返湖山打波喇....打左陣...1400...梁球琚VS梁植偉....甘就去左睇波啦

LKKC打得未夠好我覺得....BT人地教練係會讚人架囉...蕭氏夫婦呢?!"  唉+++好爆囉

1500  過去同人3on3...OK好玩啦...D波射得幾好...>V<"        1600  裘錦秋VS宣道...睇波...

JCC當然打得辛苦啦...最尾能夠追平算係甘啦....諗住會加時...點知牙銘一過場就起手射...3分入左...timer都響左

真可憐....好吾抵...bt牙銘好型...都吾知咩構造既...今場波好戲劇化...原來真係可以製造奇蹟架

之後又去左打波啦....同祖兒*妹b*c琪個d...一齊打街埸...好好玩...笑死左....祖兒打到塊面紅哂

打打下....盧盧個d又黎埋...一齊玩...真係好開心此刻...1830就搭車過新和里...去到個邊...做左d野

之後就出去射下波啦...等埋簡...打左埸波....就go左雞hm打牌...好玩牙...教安美打啦...又傾左少少野

12點幾....就走人囉...甘就返屋企....真係爆攰....沖涼...睇左陣tv...就go左bed訓豬...點解係張床度會諗起你?!"