8點幾就起左身....準備好自己....之後9點30就出門口....搭車過湖山喇....點知撞到蘇威+貌似陳文俊既人
去到湖山...見到大暉...原來佢帶佛梁喎...仲要vs我地tim....都吾知支持邊隊好
睇到男籃既成敗...第一節5個犯規喇...最尾旺財仆親啦...吾理佢住就去做熱身啦...
1100列隊...指甲吾得喎...屎忽...甘就即係剪啦...搞到冇得落埸住...激死人..同時我問旺財有冇野啦...佢個傻仔話扮野架喎
剪完...落得埸...吾知做咩q...係甘比人鬧...打擊人自信心既==" 後尾我地都嬴左....39:18
總結個陣....靜冧好搞笑牙...sm又笑得好sweet喎...卡2..=]
12點度就同CHIb*雞*安美go左m記....CHIb要去搵MUM...甘我地就坐下...食下...傾下甘啦
食食食.....食到1315....我地就返湖山打波喇....打左陣...1400...梁球琚VS梁植偉....甘就去左睇波啦
LKKC打得未夠好我覺得....BT人地教練係會讚人架囉...蕭氏夫婦呢?!" 唉+++好爆囉
1500 過去同人3on3...OK好玩啦...D波射得幾好...>V<" 1600 裘錦秋VS宣道...睇波...
JCC當然打得辛苦啦...最尾能夠追平算係甘啦....諗住會加時...點知牙銘一過場就起手射...3分入左...timer都響左
真可憐....好吾抵...bt牙銘好型...都吾知咩構造既...今場波好戲劇化...原來真係可以製造奇蹟架
之後又去左打波啦....同祖兒*妹b*c琪個d...一齊打街埸...好好玩...笑死左....祖兒打到塊面紅哂
打打下....盧盧個d又黎埋...一齊玩...真係好開心此刻...1830就搭車過新和里...去到個邊...做左d野
之後就出去射下波啦...等埋簡...打左埸波....就go左雞hm打牌...好玩牙...教安美打啦...又傾左少少野
12點幾....就走人囉...甘就返屋企....真係爆攰....沖涼...睇左陣tv...就go左bed訓豬...點解係張床度會諗起你?!" |