訓到1點幾...起身同老豆去左m記搵mama食lunch.....食完...同mama去左買[食送]....
跟住搭車去屯門頭碼啦...到左就上大快活搵六叔*嬸....坐坐下就等埋伯父...一坐就坐到5點
之後就買整肉醫意粉既材料啦....返到六叔屋企....就即係開始整喇...切洋蒽個陣...流眼水囉
之後又[辣]親隻手喎煮個陣....7點幾有得食喇...好味就吾使講架啦...食到個肚漲哂....想嘔甘囉
跟住就睇電c....電完15/16就落左去食糖水....都吾好味既...一路食一路談笑甘啦
12點幾就返屋企喇...好眼訓...好凍!!!
|