*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


...…中秋節*v* 分類: 未分類

♠''中秋節快樂!!!''

中文   講書啦....荷塘月色嘛....

家政*2     眼訓到咩甘....決定左整小紅帽啦...我做獵人個件33

小息   吾知做乜好....悶到爆炸    maths   唉~*你可吾可以講書講得明d牙?!"你講甘快...我地又吾明...你就話小測==

ART   畫山水畫啦....好核突牙...化哂d墨    lunch   ART   畫埋個幅死人野佢啦....點知佢比6.5秩序分-.-"

英文*2   missWONG冇返....叫我地做野...甘我就好乖甘係度做啦....其他就傾計牙..玩牙...調位牙甘啦

放學...返屋企...幫手打掃啦...then就做功課啦...有d吾係甘識做...做做做...做到6點幾...grandma同嬸嬸上左黎

甘我就係張書台上訓著左....7點幾啦...起身...又做功課....8點幾...伯父aNd伯娘上埋黎...甘就食飯啦

有鮑魚食牙...真架...吾係假架啵xdd....食飽飽...8點30...睇"鳳凰"大結局...睇哂喇...甘就去左整湯圓比佢地食啦

10點幾...整好...個個都話我整得好味呀!!!哇哈哈xddd     11點幾佢地就走囉

我地就執手尾...清埸...好眼訓牙...支力咩甘樣....訓訓訓訓....訓訓下上左媽張床度訓....訓訓訓

訓到2點幾....LG就打黎話佢黎緊我度...叫我吾好訓住...等埋佢....



2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


眼訓耶~~@ 分類: 未分類

早讀....501....化學堂*2....做實驗...比人偷拍牙好似....生物....MISS冇返...做功課....小息...落左去買PTH作業

中文....講書"山陰道上"....捉懶音 LUNCH....過左山景食...個珺遲到....係大家樂食....個吉列豬扒飯好好味

差D遲到....問雞借書....英文...201...派野....對答案....地理....冇聽書....發夢....訓豬....個陳生拍醒我喎....屎佢牙

週會....無煙新一代...食一支煙就冇左7分鐘...LG吾好食甘多啦...知冇!!?"

放左...即係返屋企啦...執野啦...調個哂D位...好大塵...骯髒極了!!!

好支力...係媽床訓左...7:30起身...食飯...跟住PLAY電腦...打日記喇...屎忽!!!冇做功課牙!!

LG:::你吾打比我><"!!!!!



2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


睇戲+去LG度 分類: 未分類

10點幾起身...就即係換3...去飲茶喎...叫左勁多野食啦

1345  珺話去睇戲...咪睇囉...同埋LG*譚梓峰...睇[寶貝計劃]...見到XX同XXX黎睇戲

妖!!等死我喇...到左又掛住食煙喎...><"   激死...拿拿聲買票入埸啦...住最前牙我地

吾知做乜叉...我咩咩咩咩喎...套野幾好睇牙...GOGOGO!!!!MY FDS!!!!

睇完都5點喇....跟住見到LOK哥...譚生就去左佢師父度啦...我地4個就GO左M記食野

食完6點幾....即係叫LG去CUTHAIR...一齊搭西鐵去譚生老豆間野度剪啦....好凍耶!!!!

剪完...7點幾....去左元朗PARK搵譚生....3條友坐左係草坡上....望住SKY*TREES....HAPPY

9點幾....諗住去食野架喇....點知撞到譚生老豆....甘佢就要返HOME啦....我就同LG搭巴士返去喇

行入佢度個陣....好黑+好陰森...好采LG係度...做左D野...真係個心定左落黎架啵....LG啜~卜

返到佢屋企....10點幾囉...食野啦同佢係貸櫃...問左佢D問題...食完...就返佢ROOM....

有花膠湯飲...次次黎佢屋企都有湯飲?.?奇怪....佢DOW勁舞....我就搭佢老豆架車返去