早會...BT 落雨...就上課室....但我地就係音樂室度啦...同馬子坐/\/\
音樂 唱歌歌...馬子個傻仔....笑到我咩甘XDDDDD
P.E 好采拎3姐...要上P.E堂喎...勁白痴....係HALL度玩爭[鄧]仔囉....好無聊呢...短跑甘啦...狂做掌上壓囉
小息 無野做...打比人...諗住傾電話啦...THEN知道紅色暴雨啦...諗緊陣間搵LG啦
英文*2 MISS遲左上黎....有D野做喎....默書....錯左一個字牙講書...通告甘啦...最尾幾分鐘....謝SIR開咪....
話下午要返學喎....聽到好似3C''3E都係度噓佢囉...原來MISS早就知道架啵....==" LUNCH係學校食啦*怪
食完就返上課室....又去左3C班坐...肥KEN好得意牙....嘻''....打鐘...過401上物理堂*2
王興源**哈哈....你係得...甘我吾擔心會吾合格喇...又同馬子坐喇....我地兩個係度傾計*食糖甘啦
中文 默書牙...詩歌冇問題...詞語錯左5個牙....吾好吾合格牙!!!!
放學 同CHIb落操場等YEEb補默....我地兩個就狂傾計啦....無耐YEEb就同KELLYb落黎喇
叫YEEb幫我買雞翼食啦....傾計計....玩玩玩...笑笑笑....4點半就走喇....GO左大興...CHIb影相嘛
我就CALL老公啦....佢話GO去搵譚生喎....甘我咪又GO囉....搵左佢勁耐....又聽吾到電話喎
之後去左三聖等...等等下就GO左運動埸附近啦...下雨了...冇開[姐]...個頭濕左...甘就GO左運動埸廁所吹啦
跟住就打比譚生叫佢自己一個落黎....佢就叫哂甘多個人落黎喎....嚇到我咩甘...咪冇出去囉
之後佢地走啦...我就係後面跟...原來跟住人都幾好玩架啵/\/\"...去到OK啦...入去...見到勁多人
點知比譚生見到我喎=="...咪閃....老公都有追出黎啦...有入過下OK啦...BT怪...吾LIKE
佢地出黎啦...都吾知佢地想點....係度傾計喎...笑到爆...跟住過三聖...搭車同譚生*老公*便服哥哥
笑到咩甘囉又....跟住又話我同LG好似樣喎....係咩...吾多覺==...係屯門站落...散隊...返HOME |