*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天


』心情愉快** 分類: 未分類

MATHS*2   第一堂....蕭SIR黎監堂...專心1下甘啦...聽書

普通話   狂做三字經...XDD....課室電腦有問題         小息   狂做地理剪報啦

電腦*2   隻馬子成日都吾做野....要我同梁潔晶幫佢做喎-0-"    LUNCH...學校....好似想落雨

英文   吾知做咩....出面勁大霧喎...聽書....無功課....GOOD啦!!!

歷史   悶到嘔電...真係好難聽得明...羅桂英講書=口="    中文   對個D綜練

放學....幫安美搞返D野...之後落去操場啦...SEE到慧妍...諗住整人就快D過去啦...點知有D人就___

無奈爆...算...去到4點...換埋3岩岩好4:10...即刻出去射波...4:30掛...做熱身...未幾...MISS黎喇

1.  右手走籃...5球...入得一球...好屎忽牙我=="     2.  左手走籃...2球...入左一球....算係成功啦

3.  射籃底...入左9球...kelly最多10球...kaka       4.  右手KEEP波....到中埸....左手返黎上籃...入左牙!!!

5.  3on3...同安美*杏枝夾...同杏枝夾幾好...防守差左...樣衰左

6:30  講左幾句野....放人...GO麥記....借CHIb錢...食芝士漢堡...點知條友聽錯野...比錯包又吾認喎...><"

7點度啦...就返HOME喇...LG call ME...一路傾傾傾....傾到去石排先收線...返home...食飯....訓覺



2006 年 9 月 14 日  星期四   晴天


開心xdd''擔心/.\ 分類: 未分類

早讀...上之前就係讀書館度借啦...then再上早讀

化學*2  講書..傾計...玩     生物   lovely...幾鍾意上囉     小息

中文*2  作文喎....唉~*又要人即堂交250字...屎忽     lunch係學校食啦

英文  係201....講書....講dict   地理  講書....冇咩點聽到    週會   係度講訓導既野...mo記勁搞野''

放學...落左去搵miss曾...搞波3 d野...搞完同CHIb上左HALL睇表演....THEN同YEE*chi去卓爾拎相

再行左過去吉島m記....see到腳趾....冇咩點變....跟住仲有4條仔係咁望住哂....其實係望yee姐""=]

我地狂笑....佢地又係笑喎==".....食完過置樂....陪CHIb買3....跟住就返HOME喇

返HOME個陣....XX話我知YY出事....甘咪行落去大興....諗住過ZZZZ囉....點知搭錯車....AND返銀圍搵XX

XX又吾係度喎...跟住XX打比我...叫我返屋企....YY又叫吾使擔心落....甘咪返去先囉....

返到去...打比YEEb...同佢講啦....佢都勁無奈囉!!!夜D...尹記打黎....甘就同佢傾左陣電....就訓喇


YY:::你得哂啦...吾使理我感受喇...
你自己應成過我D咩架?!...

 

OH NO!!   HK地震!!

 



2006 年 9 月 13 日  星期三   晴天


好搞野``` 分類: 未分類

早會...BT 落雨...就上課室....但我地就係音樂室度啦...同馬子坐/\/\

音樂  唱歌歌...馬子個傻仔....笑到我咩甘XDDDDD

P.E   好采拎3姐...要上P.E堂喎...勁白痴....係HALL度玩爭[鄧]仔囉....好無聊呢...短跑甘啦...狂做掌上壓囉

小息  無野做...打比人...諗住傾電話啦...THEN知道紅色暴雨啦...諗緊陣間搵LG啦

英文*2   MISS遲左上黎....有D野做喎....默書....錯左一個字牙講書...通告甘啦...最尾幾分鐘....謝SIR開咪....

話下午要返學喎....聽到好似3C''3E都係度噓佢囉...原來MISS早就知道架啵....=="    LUNCH係學校食啦*怪

食完就返上課室....又去左3C班坐...肥KEN好得意牙....嘻''....打鐘...過401上物理堂*2

王興源**哈哈....你係得...甘我吾擔心會吾合格喇...又同馬子坐喇....我地兩個係度傾計*食糖甘啦

中文   默書牙...詩歌冇問題...詞語錯左5個牙....吾好吾合格牙!!!!

放學   同CHIb落操場等YEEb補默....我地兩個就狂傾計啦....無耐YEEb就同KELLYb落黎喇

叫YEEb幫我買雞翼食啦....傾計計....玩玩玩...笑笑笑....4點半就走喇....GO左大興...CHIb影相嘛

我就CALL老公啦....佢話GO去搵譚生喎....甘我咪又GO囉....搵左佢勁耐....又聽吾到電話喎

之後去左三聖等...等等下就GO左運動埸附近啦...下雨了...冇開[姐]...個頭濕左...甘就GO左運動埸廁所吹啦

跟住就打比譚生叫佢自己一個落黎....佢就叫哂甘多個人落黎喎....嚇到我咩甘...咪冇出去囉

之後佢地走啦...我就係後面跟...原來跟住人都幾好玩架啵/\/\"...去到OK啦...入去...見到勁多人

點知比譚生見到我喎=="...咪閃....老公都有追出黎啦...有入過下OK啦...BT怪...吾LIKE

佢地出黎啦...都吾知佢地想點....係度傾計喎...笑到爆...跟住過三聖...搭車同譚生*老公*便服哥哥

笑到咩甘囉又....跟住又話我同LG好似樣喎....係咩...吾多覺==...係屯門站落...散隊...返HOME