1415 起身....睇電c....睇返尋日"阿笨與阿占".....好得意
1600 開始搵野食....整返尋晚d餸....+多左條腸*egg....hummY!!
1800 練波....操體能...攰''....好痛牙``屎忽....全埸個陣....HoCo冇返....我入左2分....
最後以13-11 lose喇....但都勁啦....最接近既一次喎....跟住叫man勇請我地飲野xDDD
2030 放人....去個廁所....THAN走人....返屋企....食飯....傾電話withYEE....電腦 |