*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 8 月 13 日  星期日   晴天


SORRY !!!! ><" 分類: 未分類

訓左2個鐘度就起身....5點30....換3....整好哂D野....出門口

我未試過天都未光就出門口架....D人望住哂....好似覺得我係而家返屋企個D女仔甘囉

去中電個邊果個站等CHI*.....隻野遲到....電話又冇分鐘喎....

會合左....搭960...一路都好想訓架....但訓極都訓吾到喎><"

出到香港....轉搭地鐵去柴灣....搭足12個站牙好似....7:20到左柴灣

最早到....悶到痴左.....又熱==....7:30度D人開始黎喇....個個都3點幾先訓得著喎....吾知點解

MAN勇....HIM...大暉...牙琴....MAN傑遲到!!!!

跟住就行過去柴灣體育館啦....行過去個陣....有D似去秋季旅行..../\/\*

又聽野啦....今次大個班打先....屎忽....佢地比人蝦牙...有個甲一既物體係度牙....起吾到手牙!!!

我地仲死....得6個人....我打足4節....原來我有能力打足4節架!!!大發現        打完埸波....喊到傻左!!!

坐左係度...之後去左沖涼....沖完涼....18個人去左間餐廳食野....勁貴囉!!!

跟住又搭地鐵....轉巴士....去紅磡.....睇大暉個班打....1600先開波

個個係度訓覺....再吾係就傾計*打機....我訓覺啦....訓到2點幾....老公打比我....叫我返入去搵佢

甘就返去啦....因為實在太悶喇呢度....同牙堅落去....佢送我上小巴....落到旺角...轉巴士返入去

老公呃我...又話落屯門....點知返到屯門....佢仲係屋企....><"....冇計啦....就過YUEN LONG搵佢啦

跟住又搭小巴....過佢度啦....屎忽....落錯站....比老公鬧死!!!(我都吾想架""大佬牙""第一次咋"")

終於搵到老公喇....佢同佢個FD落黎接我啦....吾知點甘....好吾自然牙!!!

去到佢屋企啦....吾識形容牙!!!....入左佢房....佢地兩個男孩玩啦....我就發夢啦....

後尾就訓豬係佢張床度....1900 過去食飯....9個人圍住一齊食飯....好WARM啦

食完....又返佢間房度....睇"洪興十三妹"....睇睇下....就冇睇喇....返落元朗

8達通無$...><".....坐左陣....我就返屋企啦....佢地落網吧....諗住去搵YEE....但又吾知佢係邊喎....就冇搵到...返HOME


**生日快樂!!!YEE""

吾好嬲我嘛!~!



2006 年 8 月 12 日  星期六   晴天


練波+比賽 分類: 未分類

練波....1600-1700....

之後跟MAN勇搭車出摩士公園....好肚餓+好想訓覺

去到啦...又行左一段路....會合埋牙史....就傾野啦

1900 開波....當然我吾係正選啦....今埸難打D....兩蚊比人蝦牙!!!

最後5分鐘....牙史叫我落埸....打下....因為WIN梗....就係甘我就入左2分喇....哇哈哈

打完....又傾返喇....牙史好躁牙....2100傾完....換3就返屋企.....等車.....等很9囉

上車....又想訓喇!!!返到屯門....RAINBOW*KAM先落車...之後我同安美耍落車...那就回家

之後同老公傾電電....傾到3點冇傾....跟住做暑假作業...做到3點30就冇做喇....訓豬""



2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


叻!!! xP 分類: 未分類

原來尋晚老公去左譚生度訓啵!!!

甘中午個陣....我就憑我既記憶....就係甘....行左入去佢屋企....又HOT又[支力]

老公係佢門口等我....入去....睇電C....太眼訓喇...又上左佢張床訓

之後又係佢屋企食飯....兩個真係好白痴架囉....佢地將D午餐肉切碎牙!!!!

跟住他媽返黎搞返好佢甘啦....食飯....他媽媽煮野都幾好味

食完....就玩電腦啦....2320就走喇.....