訓左2個鐘度就起身....5點30....換3....整好哂D野....出門口
我未試過天都未光就出門口架....D人望住哂....好似覺得我係而家返屋企個D女仔甘囉
去中電個邊果個站等CHI*.....隻野遲到....電話又冇分鐘喎....
會合左....搭960...一路都好想訓架....但訓極都訓吾到喎><"
出到香港....轉搭地鐵去柴灣....搭足12個站牙好似....7:20到左柴灣
最早到....悶到痴左.....又熱==....7:30度D人開始黎喇....個個都3點幾先訓得著喎....吾知點解
MAN勇....HIM...大暉...牙琴....MAN傑遲到!!!!
跟住就行過去柴灣體育館啦....行過去個陣....有D似去秋季旅行..../\/\*
又聽野啦....今次大個班打先....屎忽....佢地比人蝦牙...有個甲一既物體係度牙....起吾到手牙!!!
我地仲死....得6個人....我打足4節....原來我有能力打足4節架!!!大發現 打完埸波....喊到傻左!!!
坐左係度...之後去左沖涼....沖完涼....18個人去左間餐廳食野....勁貴囉!!!
跟住又搭地鐵....轉巴士....去紅磡.....睇大暉個班打....1600先開波
個個係度訓覺....再吾係就傾計*打機....我訓覺啦....訓到2點幾....老公打比我....叫我返入去搵佢
甘就返去啦....因為實在太悶喇呢度....同牙堅落去....佢送我上小巴....落到旺角...轉巴士返入去
老公呃我...又話落屯門....點知返到屯門....佢仲係屋企....><"....冇計啦....就過YUEN LONG搵佢啦
跟住又搭小巴....過佢度啦....屎忽....落錯站....比老公鬧死!!!(我都吾想架""大佬牙""第一次咋"")
終於搵到老公喇....佢同佢個FD落黎接我啦....吾知點甘....好吾自然牙!!!
去到佢屋企啦....吾識形容牙!!!....入左佢房....佢地兩個男孩玩啦....我就發夢啦....
後尾就訓豬係佢張床度....1900 過去食飯....9個人圍住一齊食飯....好WARM啦
食完....又返佢間房度....睇"洪興十三妹"....睇睇下....就冇睇喇....返落元朗
8達通無$...><".....坐左陣....我就返屋企啦....佢地落網吧....諗住去搵YEE....但又吾知佢係邊喎....就冇搵到...返HOME
**生日快樂!!!YEE""
吾好嬲我嘛!~!
|