*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 7 月 29 日  星期六   晴天


-口-"悶悶悶+++發生咩事?!" 分類: 未分類

朝早既野...吾好講喇....怪!!!

2點幾起身....同YEE落去食車仔麵....D粗麵好難食!!!

食完....返上我屋企....佢就玩MSN....我就聽歌歌....DAY DREAMING !!!

6點....去左景峰個邊食小丸子....$10/10粒....一般好味....又去左食豆腐花....$5碗.....好滑啵/\/\*

食完....返去大興....想食碗仔翅.....點知冇哂啵....咪過健生睇下有冇囉...冇啵...咪返黎買個野飲....甘就返HOMEHOME

ToDaY"""好[支力]喔!!!


LG:::吾好對我甘冷淡啦!!!我好驚牙!!!



2006 年 7 月 28 日  星期五   雨天


極好玩的一DAY 分類: 未分類

2點幾....起身....同老公傾電....沖涼....換3.....出去啦

去LONG屏搵老公....遲大到....SORRY/.\....之後就行入譚梓峰屋企....落雨中=="

3- 4點入到去....佢地就拿拿聲甘開機打喇....我就睇住佢地打甘啦

無耐佢妹返黎....大家一齊玩....笑笑口甘....眼訓@.@....同老公訓教教/\/\*

6點鐘起身....佢地繼續打機甘啦....我就繼續睇住佢地打++8點幾....譚梓峰老豆返黎啦....我就同老公睇"勝者為王"

9點度....譚梓峰媽媽都返黎喇....我地就食飯飯喇....D野勁好味!!!XDDD 特別係隻雞

11點幾....UNCLE又黎接老公返去....我又跟車....真係好吾好意思牙....><"11點30返到入屯門

 


LG:::愛爆你一個!!!吾好吾要我!!!!>3<"

 



2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


]]]"((悶極一日** 分類: 未分類

尋晚...10點幾訓:::今日....2點幾起身"""訓足17個鐘....*O*

起身....睇電C....食LUNCH....玩電腦....玩玩下....去睇KERORO....幾無聊....玩返電腦....

上YAHOO打牌....食飯.....玩電腦....我諗陣間都係睇下電C甘....冇特別!!!


 

無論如何 - 陳小春

無論歡笑 還是憤怒
甜與苦工作交際想你都知道
無論喜好 庸俗深奧
壞與好一切因你喜愛的程度

*無論我愛你甚至多於自己
讓你怎歡喜但你喜歡仍是你
無論我因你生與死
我給你一切都完美
都仿似減價三折起
你心中價值無幾
無論我因你心痛死
你總看不起
莫非已經愛戀未期
才懂珍惜 才懂唉聲歎氣
*

無論想法 還是對白
能看出給你的愛不會只一剎
無論資格 零或一百
壞與好一切因你方會可成立

REPEAT*x2