2點幾....起身....同老公傾電....沖涼....換3.....出去啦
去LONG屏搵老公....遲大到....SORRY/.\....之後就行入譚梓峰屋企....落雨中=="
3- 4點入到去....佢地就拿拿聲甘開機打喇....我就睇住佢地打甘啦
無耐佢妹返黎....大家一齊玩....笑笑口甘....眼訓@.@....同老公訓教教/\/\*
6點鐘起身....佢地繼續打機甘啦....我就繼續睇住佢地打++8點幾....譚梓峰老豆返黎啦....我就同老公睇"勝者為王"
9點度....譚梓峰媽媽都返黎喇....我地就食飯飯喇....D野勁好味!!!XDDD 特別係隻雞
11點幾....UNCLE又黎接老公返去....我又跟車....真係好吾好意思牙....><"11點30返到入屯門
LG:::愛爆你一個!!!吾好吾要我!!!!>3<"
|