12點幾...老公係屋企樓下接我啦...跟住一齊搭小巴去吉島...
到吉島...落美食廣場食M記...食左個豬柳漢煲...eateat下...YEE*姿出現...嚇死咩
食完...坐係度傾下甘....YEE又偷拍...><〞....無耐佢地就走喇
甘我地就去屯門公園...好|-|口T...入左爬蟲館睇野...老公話假既,,電子架啵....笑死/\/\
睇完就係公園搵個地方坐甘啦...老公狂比蚊咬...咬到成手都係...塊面都有牙...><"
5點...返屋企...沖涼換3...搭老豆架車...出新世紀...去飲嘛...大表哥結婚
去到...D冷氣好似吾使$$甘...開到大一大...凍死囉...之後幫手招呼人客甘啦
8:20 開席囉....有野食...GD...不過食到去翅個度就飽左...可能尋日D牛肉仲未消化哂
10點幾 散席...男家呢邊D人都留返哂係度....影下相....傾下計甘.....BIG FAMILY !!!! >3<"
11點幾就返HOME啦...之後一路同老公傾TEL....傾到3點...叫老公訓....自己就4點幾訓
詠誼家姐**傻餅
雖然呢度有十二個人...都其實差餅表表
十兄弟姊妹,,,幾難得!!!12345678910
左:芷慧.*細細.*碧家姐.*菁慧....中間個傻仔就係牙朗喇!!
BIG FAMILY !!!!
原來新娘把酒個陣....係冇野食架...表嫂,,,你肚餓嗎???
LG:::吾好懷疑我!!!我吾會呃你架!!!我吾會不忠架!!!
|