*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


試後活動::: 女籃"" 分類: 未分類

返學...換3...上球埸...開波

NO.1 芷菁個隊 NO.2 胡車個隊 呢個賽果正常!!!

打完...洗個面...同TWL傾左陣...就上左HALL聽歌唱比賽...唱得都OK

聽完...放學...係門口HA左陣...就上左甘甘屋企...玩左陣...大家肚餓喇...就叫左M記

跟住上野送黎個個哥哥...都係陳黃架啵...中五既...不過今日吾知醒...冇返學

之後我地食完啦...就睇鬼片喇...都吾恐怖既...超悶

睇完...就過湖山啦...會合倪仔甘啦...之後佢地鬥波...甘我地倪仔就射波...

今日冇咩人係湖山打波...SO...我今日手風都冇甘順 XD

之後5 打 5...打全埸...輸到仆街...之後吾打全埸啦...改打3 ON 3...

倪仔*雞雞*我....我地玩左兩埸...跟住D人就話走喇...甘佢有佢走...我地有我地玩

我地又玩返射罰球...今日仆街喇...吾撚入既D波...仲要跟係個仆街後面TIM...你話係咪仆街喇...做死我啦!!!

跟住上左7仔買野飲...買完就落返M記...坐左陣...就GO HOME喇!!!



2006 年 7 月 6 日  星期四   晴天


試後活動::: 女足"" 分類: 未分類

返去...點名...換3...上球埸....開波

踢左4 場...拎亞軍... 3B冠軍...隻大灰熊開心到咩甘....串77  =.="

之後我地上左屯市....買野煮飯飯食...我同KELLY煮意粉....吾差架

食完....HA左陣....就落返湖山打波....一去到...見到老豆*牙哥*肥祺....佢地玩緊射罰波啵

甘我就JOIN咪啦....今日手風勁順...搞到肥祺係甘做...我就做得最少囉

同一時間...佢地自己就鬥波甘囉...之後有人跟隊啦...真係勁冇球品囉...嬴撚左就霸GAP住個埸...P街

我地都廢事都佢爭...甘就返屋企喇....(遲D POST 意粉相)



2006 年 7 月 4 日  星期二   晴天


++"重大事情﹏「 分類: 未分類

今日返學對卷.....

英文 (1:30) : p街...listening都可以吾合格架.....屎忽.....差4分呀

       comp....都算係甘啦....其實我都吾知自己作咩

       G.E....傷都冇甘嚴重....67分....有面見兄弟姊妹

       她要走了!!!她惜得我們!!!她要走了!!!

地理 (0:30) : 比預期分數高....../\/\"

數學 (1:00) : 分數都係甘上下....冇咩特別....但真係吾明點解有d人可以甘低

放學.....

去左仙桃源食野with RaInBoW.....之後返左我屋企放低野.....than再出吉島行....四圍行....行到累....去左美食廣場....買波子汽水坐低飲....之後又行左去千色店....睇到d 野好岩佢....勁想買囉.....跟住落左屯門戲院睇下....又出去睇人地切LEMON.....又睇人折出前一丁.....又見到豬肉榮....1700 返home