返學...換3...上球埸...開波
NO.1 芷菁個隊 NO.2 胡車個隊 呢個賽果正常!!!
打完...洗個面...同TWL傾左陣...就上左HALL聽歌唱比賽...唱得都OK
聽完...放學...係門口HA左陣...就上左甘甘屋企...玩左陣...大家肚餓喇...就叫左M記
跟住上野送黎個個哥哥...都係陳黃架啵...中五既...不過今日吾知醒...冇返學
之後我地食完啦...就睇鬼片喇...都吾恐怖既...超悶
睇完...就過湖山啦...會合倪仔甘啦...之後佢地鬥波...甘我地倪仔就射波...
今日冇咩人係湖山打波...SO...我今日手風都冇甘順 XD
之後5 打 5...打全埸...輸到仆街...之後吾打全埸啦...改打3 ON 3...
倪仔*雞雞*我....我地玩左兩埸...跟住D人就話走喇...甘佢有佢走...我地有我地玩
我地又玩返射罰球...今日仆街喇...吾撚入既D波...仲要跟係個仆街後面TIM...你話係咪仆街喇...做死我啦!!!
跟住上左7仔買野飲...買完就落返M記...坐左陣...就GO HOME喇!!!
|