今朝早考地理啦.....計過喇....我諗都有64.5分....跟住收卷個陣啦....
我就同隔離個男仔講"乜你甘架*我諗住幫下你做架嘛*做咩遮住喎*搞到姐姐甘悶點計先" ^口^"
考完我就上左興輝....食飯+探人啦....1400就返home.....我老豆係度將d傢私搬黎搬去甘....實行大改變
甘我悶牙嘛....就聽歌啦....聽得多....又悶過.....我就超白痴....自己一個落左台山打波
無奈囉....而家女仔係咪吾打得波先....D BOY 係甘望住哂喎....FUCK!!!
1600就返HOME.....之後就食飯啦....食完飯就去補習喇 |