*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 6 月 5 日  星期一   晴天


))) 受氣** 分類: 未分類

今日上堂.....一堂都冇訓到牙....

地理ˍ冇咩點聽書**生活教育ˍ聽d吾聽d甘啦**科學ˍ測驗牙講下書

英文ˍ好乖甘聽書啦**個TWL拎左人野....吾問佢呢....佢都吾會記得比返人架

音樂ˍ考試...個死人肥KEN...搞到我係甘笑**數學ˍmiss冇返....個個調哂位....但吾係好嘈咋啵

放學...同雞雞,詠寶行過大興練波啦....跟住換3啦....搞好哂....出去打波....

吾知點解今日個個都好遲....4點30先開始齊人.....甘就練練練啦....

練完又去左興輝打波....打完又去左OK食野....1940返到屋企


頂你個肺!!整親你小小姐,,,使吾使扮到好似冇左隻手甘牙!!!!

 


 

唉~*係出面又要受氣,,,返到屋企又要受氣,,,屎忽!!

 


 

~~~點解我次次諗起你```我都會喊?!?!


只想擁抱你一個.....只想親吻你一個.....只想跟你在一起



2006 年 6 月 3 日  星期六   晴天


眼訓.... 分類: 未分類

7點30  尹記...珺 起身梳洗 我同佢就繼續訓啦 真係好眼訓

8點 起身 8點30 出門口 送珺返裘記補課 又搭巴士又搭西鐵仲搭埋的士tim

佢返左學之後 我地就過左市中 行坐一陣 就落美食廣埸坐 好肚餓 好眼訓 之後食左個薯餅甘啦

11點幾 我地就行去牙明屋企 超"支力" 上到牙明度12點 我地吹下水 玩下貓 鋤下D 甘又1 點喇

2點度啦 落去接珺上黎 又繼績玩 無耐 峰哥上左黎 甘就一齊打牌 哈哈

我激死左佢牙 佢地要三番起糊 點知我就食雞糊 哈哈 仲吾激死你 之後就一直都冇食過喇 牌風吾順 無計

打到好悶 又鋤下D甘 真係好悶 之後就冇玩喇 5點幾啦 我地就走喇 此地不宜久留

甘就落左台山 佢地打波 我地行下甘啦 之後珺返屋企 我都返啦

6點 沖完涼 做功課(吾多)   就係書木台度訓著左喇 訓到8點幾 出左廳 睇下有冇野食

冇啵點知 又返左入訓  甘就我又8點訓到 6月4既11點喇~~~



2006 年 6 月 2 日  星期五   晴天


暴雨....突發事 分類: 未分類

Maths...好乖/\/\"有聽書

I.S*2...首先訓左30mins...跟住發白夢20mins...傾計10mins甘啦...再玩埋個20mins...

小息...rainning cats and dogs!!!!!

中文*2....做測驗個d野....一路做...d人就一路就等吾使訓學既通知....後尾真係吾使訓學啦

lunch....我媽媽"姐"我返屋企....我就借左把"姐"比DEBBY....廢事淋親佢個令樣啦

返到屋企....就食飯飯啦....食完就係sofa度訓著左啦....哈哈....

無幾耐...rainbow打比我...問我打吾打波(我諗)....但佢一聽到我把聲就知發生咩事喇....

之後到珺打比我....問我陪吾陪佢....但我就仲未訓夠就冇理到佢

到我訓醒...佢已經入TSW....無計啦....我就要入去陪佢啦....

入到去見到尹記&倪仔啦....我地一路行去尹記屋企一路係度狂玩狂笑.....超gap

上到尹記度....佢哥哥係度啦....我地就入左房玩啦....玩玩下...佢牙哥返左入房...甘我就出去睇電視喇...

不過睇吾到....佐治嫂死個幕....只係睇到後個兩集....睇睇下...佢牙媽又返黎....甘我地又返番入房啦....吾好講笑

跟住真係好笑喇....尹記又要不停甘幫佢牙媽做野....佢牙媽講d野又好笑喎....笑到我牙!!!!

佢搞掂左佢牙媽之後...我地就係房玩UN[]...我一連嬴幾局...哈哈/\/\"

玩就訓豬囉....跟住就出現左"樂仔速遞"....跟住佢媽媽訓左.....我地又玩過....之後d野吾講啦...慢慢估