今日考maths+++得一題留空左冇做+++希望合格*高分啦
考完+++個TWL話要補課+++但自己又遲到+++仲同2D一齊補tim
409+++已經夠亂架喇+++佢地成廿幾人入黎+++搞到我地仲亂+++好鬼焗!!!!
原本話補到11點既+++點知補到1230先走得+++中間見悶咪諗住訓覺+++但吾知點解訓吾著
放左就獨個兒返home+++屋企冇人+++自己一路食麵一路睇"四眼雞丁"+++真係好好睇
晏D牙媽返黎+++跟住我地就一齊睇"伊莎貝啦"+++呢套戲好睇呀+++不過你個腦要清晰+++因為佢得閒就會講返之前既野
睇完+++牙媽煮飯+++2100去補習+++ |