吾制呀!!! 巴山輸波!!! 點解會甘架?!?! 吾可以甘架啵!!!
點解會甘架?!?! 吾可以甘架啵!!!
(因今日我先知實況)
LUNCH......同屋企人去飲茶.....than....夠鐘搭車過TSW
差D遲到tim....= =' .......練波啦.....雞雞&安美&王子都黎左
man勇教我地.....佢真係好q認真囉.....搞到我吾知點甘
跟住又要篤魚蛋囉.....勁痛....岩岩好又鞋帶鬆左....叫左雞雞幫我整.....T|-|A|\|K YOU !! @@"
打全埸個陣....又冇機會起手.....佢地又企得入喎.....點分波姐....澈死我喇
打完....聽完YK講野....就聽MAN勇講....無奈囉....就算我地缺乏默契.....你都吾好只係讚佢一個呀.....
你吾讚呀....你都講句"我第一堂帶你地.....打得算係甘架啦...." 唉~*""" 無野講....O哂啦
男子組練波....今次都平平冇咩特別....打全埸個陣...就有D睇頭 1900.....返屋企!!!
LUNCH,,,,過左安定食,,,,跟住上左伯父屋企
之後伯父請我HaIr cUt ,,,,其實都冇咩大變
只係剪返個"陰" and 偷薄左,,,,,頭髮短左搞到我隻眼細左
之後返上伯父屋企,,,,等出街食飯
仆,,,,dinner我清[木台]囉,,,,好飽
|-|appy DAY***