*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 7 月 3 日  星期一   晴天


!!! 吾制 !!! >v<" 分類: 未分類

 吾制呀!!!  巴山輸波!!!

點解會甘架?!?!  吾可以甘架啵!!!

(因今日我先知實況)



2006 年 7 月 2 日  星期日   晴天


練波..... 分類: 未分類

LUNCH......同屋企人去飲茶.....than....夠鐘搭車過TSW

差D遲到tim....= =' .......練波啦.....雞雞&安美&王子都黎左

man勇教我地.....佢真係好q認真囉.....搞到我吾知點甘

跟住又要篤魚蛋囉.....勁痛....岩岩好又鞋帶鬆左....叫左雞雞幫我整.....T|-|A|\|K  YOU !! @@"

打全埸個陣....又冇機會起手.....佢地又企得入喎.....點分波姐....澈死我喇

打完....聽完YK講野....就聽MAN勇講....無奈囉....就算我地缺乏默契.....你都吾好只係讚佢一個呀.....

你吾讚呀....你都講句"我第一堂帶你地.....打得算係甘架啦...."  唉~*""" 無野講....O哂啦

男子組練波....今次都平平冇咩特別....打全埸個陣...就有D睇頭                    1900.....返屋企!!!



2006 年 7 月 1 日  星期六   晴天


7/1 剪頭髮 分類: 未分類

LUNCH,,,,過左安定食,,,,跟住上左伯父屋企

之後伯父請我HaIr cUt ,,,,其實都冇咩大變

只係剪返個"陰" and 偷薄左,,,,,頭髮短左搞到我隻眼細左

之後返上伯父屋企,,,,等出街食飯

仆,,,,dinner我清[木台]囉,,,,好飽

|-|appy DAY***