吾知幾點起身啦....之後沖涼....換3...落街食野WITH FAMILY.....食到1點幾
搭老豆架車....落元朗....車埋老公一齊返大陸啦....落馬洲>>>皇崗.....仲係皇崗打的落水庫
去返上次個間....入到去就各有各沖涼換3....沖完就落去按腳啦....勁得意...浸腳個D野...好似思樂冰甘架
又係上次果兩個姐姐幫我地按喎....2點30開始啦....浸完就按摩下對腳啦....又同老公傾下計甘啦
1600 4個人上房....按全身啦....4位姐姐....老豆先訓著....之後等我牙媽....
我呢.....就睇埋KERORO先訓得著.....老公就睇埋叮噹先訓....1800 搞掂喇**
之後我同媽媽就返女賓部....焗桑拿....焗完就沖涼著返3....吹頭...執返好D眼耳口鼻
搞掂....落去搵埋老公同老豆....去食飯....屎忽....D野勁難食....個咕嚕肉叫做好食啦
食完就趕住返去喇....皇崗>>>落馬洲....老公村口....佢老豆車佢過去學野....甘我地就返屋企喇**
__老公)))愛死你喇""" |