*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 8 月 25 日  星期五   晴天


倒楣== 分類: 未分類

1430  起身....用左新方法刷牙...希望d牙甘樣會白d

1500 煮烏冬食....煮埋媽媽個份....一路煮....一路換3準備去練波

1530 出門口...搭輕鐵....有位坐....  1600 原來就冇遲到既....點知就去左個廁所><"

做4個梯型...一條直線鴨仔步....射藍底...罰球....跟正mo記個隊吾使做

甘之後做中斷練走籃啦....地下又[扇]....鞋又廢....就係甘....仆左係度....差d整到條腰....好痛耶!!!

跟住坐低休息....佢地就做8字....做到差吾到....就打半埸對甲組....好明顯會lose啦....30下

休息+剪指甲+睇文文佢地打波....笑死我喇....點知到雞雞仆親....個位差吾到....安美都有牙=v="

1900 先放...甘就去左m記....食雞翼....去骨表演....but去得一次....食完...傾27 d 野...嘈死喇

2015 係m記走去搭車....上到車又嘈過....馬子都同我地搭車....Bt係嗚琴落....

王子*慧妍*rainbow係石排.....我就係大興(s)落....之後返屋企....沖涼....

食飯....睇"小孩不笨2"with老豆......之後就玩電腦....打日記喇

--SoRry喇!!!! 吾好嬲我```  王子....我都估吾到會中架....以後吾整喇

點解我任何時間都會諗起你?!"[沒有膽色纏你 心亂如麻][在你身上 學會流眼淚][輕輕關上我的眼睛 整個心裡都是你][我才發現我比想像中愛你][在我心裡 最愛的人就是你][BaBy u will knOw Our love sO sweet]



2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天


T^^^T 下雨天總掛念從前``` 分類: 未分類

1400 起身.....開電C.....開電腦.....煮麵食

1500 食麵.....睇電C....食完....玩電腦....

1530 睇[[天使得得B]] 可愛耶 !!! 1600 睇[[芝麻街]] * [[KERORO]]

1800 同YEE出街...一落樓吾夠5分鐘咋...就喇...跟住仲要由我屋企行去西鐵站蹶度係冇野遮架TIM

搞到成身濕哂....個頭又濕埋....去到西鐵站見到YEE啦....之後就陪佢搵扭紋....扭紋一眼就望到YEE

跟住就一齊行過去吉島啦....行到吉島喇....扭紋就走喇....好無奈囉...吾知點甘?.?

跟住我地兩個就去左美食廣埸食刺身飯啦....吾夠豉油牙!!!!!

食到1835度...就走喇....搭輕鐵返去....好[扇]牙....差D仆死><"

牙禧---好掛住你牙"""你個妹等緊你牙...

究竟係你心目中```我有冇存在??...身份又係咩??><""



2006 年 8 月 23 日  星期三   晴天


開心??.....吾開心?? 分類: 未分類

-在你心中我的地位是微不足道的嗎?!""

尋晚同老公傾電話傾通宵啦....6點幾開始訓....訓到1點幾

開電腦...打比老公....老公話陣間上黎我度...../\/\

3點幾老公上到黎啦...甘就睇下電視....玩下電腦甘啦...

之後同老公返房訓豬啦....眼訓嘛@.@         訓到6點幾....就起身....媽媽就返黎

佢就留係度食飯啦....食完飯....我地兩個就係SOFA度訓著左喇....HEE

10點幾....就換3....同老公搭西鐵返YUEN LONG....又去左有益食糖水啦.....好甜牙D芒果

食到11點55分....老公就送我搭輕鐵....陪左我一陣....佢就返去有益搵譚梓峰喇+食煙 ><"...甘我就返屋企喇我