1430 起身....用左新方法刷牙...希望d牙甘樣會白d
1500 煮烏冬食....煮埋媽媽個份....一路煮....一路換3準備去練波
1530 出門口...搭輕鐵....有位坐.... 1600 原來就冇遲到既....點知就去左個廁所><"
做4個梯型...一條直線鴨仔步....射藍底...罰球....跟正mo記個隊吾使做
甘之後做中斷練走籃啦....地下又[扇]....鞋又廢....就係甘....仆左係度....差d整到條腰....好痛耶!!!
跟住坐低休息....佢地就做8字....做到差吾到....就打半埸對甲組....好明顯會lose啦....30下
休息+剪指甲+睇文文佢地打波....笑死我喇....點知到雞雞仆親....個位差吾到....安美都有牙=v="
1900 先放...甘就去左m記....食雞翼....去骨表演....but去得一次....食完...傾27 d 野...嘈死喇
2015 係m記走去搭車....上到車又嘈過....馬子都同我地搭車....Bt係嗚琴落....
王子*慧妍*rainbow係石排.....我就係大興(s)落....之後返屋企....沖涼....
食飯....睇"小孩不笨2"with老豆......之後就玩電腦....打日記喇
--SoRry喇!!!! 吾好嬲我``` 王子....我都估吾到會中架....以後吾整喇
點解我任何時間都會諗起你?!"[沒有膽色纏你 心亂如麻][在你身上 學會流眼淚][輕輕關上我的眼睛 整個心裡都是你][我才發現我比想像中愛你][在我心裡 最愛的人就是你][BaBy u will knOw Our love sO sweet]
|