化學 叫做有聽書啦....有點play 生物*2 聽書 小息 做埋份隨筆
中文*2 分組....改正造句....仲有吾記得做左d咩 lunch 學校架啦
英文 收$2....講w/b 地理 講書....講少少野 班主任節 搞班3 d野...好似激嬲左梁潔晶牙...sorry!!
放學 諗住等埋王子...一齊走架嘛...點知佢*kc話要等埋馬子喎....甘我地就走喇....去湖山
換3...出去就已經跑圈喇...熱身...射多陣波...就打fdly喇...同n dog佢地打
乙組...我覺得打得吾差架啵....只係因為改左32陣...先至搞成甘咋嘛...你地d指示又吾清晰...只係睇分數
牙sir你吾可以甘樣當眾落維維面架啵....畢竟我算是師妹....吾好甘講得吾得牙
miss你吾可以甘樣當眾話我地新青既人....學黎d野有冇用架啵...我地係個度同呢度一樣都係開心架...
7:00 完左...go7仔...買milk飲....再落m記...食左3隻雞翼...一杯雪梨茶...食完..又係度傾計啦
差吾到8點就走喇...係石排落...又傾左陣...就走啦...走個陣見到馮sir*舅母
返屋企...食飯...電c+電腦+電話=三電....吾明點解你可以吾打比我!!
你可以著緊我多點嗎?!"我已覺得我可有可冇~~我討厭這種感覺!!!!!!我吾知你所謂既對我好...係咪我做哂你所要求我既野...你先會對我好...我真係好想做到你心目中既女友....但我自問我而家對你好好牙...你叫我吾好做既...盡我所能做到...你叫我吾好吾應你..吾通我連嬲你都吾得...你就得...你可以發我脾氣...我吾想我地不歡而散牙><"
我知道你會對我好...我知我同你一齊會開心過同佢...但係我不能夠放棄佢...因為我知道有一日佢會好似你甘...對自己條女好!!
馬子吾好諗喇....要做...就做到最盡...要佢憎就更加好...反愛成恨!!! |