*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 25 日  星期一   晴天


扮冇野....返學 分類: 未分類

朝早冇搭老豆架車....廢事佢問啦...   星期一  例唱校歌   maths*2   聽書...佢d眼淚好怪-0-"

pth 唱"很愛很愛你""兄妹"    小息   電腦*2   吾識做牙!!!!@.    lunch  sch   英文.....講書

歷史   發夢    中文   對綜練   放左學    就冇去練波    同王子*YEEb*KC*馬子去左建生m記...食雞翼

食完....就買左個雪糕食...then走返大興...見到細健...都冇點變過.....go hm



2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


練波+++傻左*.* 分類: 未分類

10點幾比文勇打黎嘈醒左....跟住就起身啦...做功課同哥哥傾電話睇電c

12點15就出門口..落粥鋪...搵埋CHIb*YEEb食野...叫左個碎牛粥食...食完都係12點45咋

甘我地就係粥鋪度hea...我又叫左個炸兩食....好味呢...比$...上YEEb屋企...諗住佢換完3..同我地一齊落去啦...點知NO

甘我同CHIb就去大興體育館....去到差不到了...練波....跑5個圈牙!!!@......吾知做咩...文勇好COOL牙

練完...聽牙權講埋野...我就坐左係度...發呆....4點幾啦...YEEb落左黎...跟住再一齊去食野

去到興輝...CHIb*反簡*豬咀*安美打左埸波....打完...又GO左粥鋪食野...7個人逼埋一張牙....

今次就叫左1杯豆漿+1個炒麵食....好飽....食完我地又返去大興體育館...睇男仔打比賽...OK精彩啦

7點鐘...係天橋見到雞同簡...跟住一齊行...去左大寶買酒啦...上天台飲...玩蝦條*TURE...哈哈...呃酒飲牙我

玩到8點幾....佢地就返屋企喇...我就係大興四圍行...四圍



2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


**無奈吧.\./. 分類: 未分類

化學    叫做有聽書啦....有點play        生物*2    聽書        小息    做埋份隨筆

中文*2    分組....改正造句....仲有吾記得做左d咩     lunch  學校架啦

英文   收$2....講w/b   地理    講書....講少少野     班主任節    搞班3 d野...好似激嬲左梁潔晶牙...sorry!!

放學   諗住等埋王子...一齊走架嘛...點知佢*kc話要等埋馬子喎....甘我地就走喇....去湖山

換3...出去就已經跑圈喇...熱身...射多陣波...就打fdly喇...同n dog佢地打

乙組...我覺得打得吾差架啵....只係因為改左32陣...先至搞成甘咋嘛...你地d指示又吾清晰...只係睇分數

牙sir你吾可以甘樣當眾落維維面架啵....畢竟我算是師妹....吾好甘講得吾得牙

miss你吾可以甘樣當眾話我地新青既人....學黎d野有冇用架啵...我地係個度同呢度一樣都係開心架...

7:00   完左...go7仔...買milk飲....再落m記...食左3隻雞翼...一杯雪梨茶...食完..又係度傾計啦

差吾到8點就走喇...係石排落...又傾左陣...就走啦...走個陣見到馮sir*舅母

返屋企...食飯...電c+電腦+電話=三電....吾明點解你可以吾打比我!!


你可以著緊我多點嗎?!"我已覺得我可有可冇~~我討厭這種感覺!!!!!!我吾知你所謂既對我好...係咪我做哂你所要求我既野...你先會對我好...我真係好想做到你心目中既女友....但我自問我而家對你好好牙...你叫我吾好做既...盡我所能做到...你叫我吾好吾應你..吾通我連嬲你都吾得...你就得...你可以發我脾氣...我吾想我地不歡而散牙><"


我知道你會對我好...我知我同你一齊會開心過同佢...但係我不能夠放棄佢...因為我知道有一日佢會好似你甘...對自己條女好!!


馬子吾好諗喇....要做...就做到最盡...要佢憎就更加好...反愛成恨!!!