*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


﹏不自在-0-" 分類: 未分類

朝早....老豆車我返學啦...返到天橋見到儀BB啦....一齊入去

早會...完左...上去個陣比人捉鞋=="....之後就上501....入去化學室同馬子坐啦...

隻野比左本漫畫我睇.....好耐冇睇漫畫喇....打鐘....上化學堂喇....MISS鄭一黎就調位先啦

繼而講規則啦....再講要做D咩啦....打鐘落去402....上生物....missHO教....佢真係好索牙!!!

用左一堂調位&講規則啦....之後就上生物堂喇....I LOVE IT !!!我諗我一定會高分囉KAKA

小息...兩堂中文...吾記得做左D咩喇....LUNCH...返屋企食喇....食食食

之後去201....上ENG...好大壓力牙!!!甘快就同人講會考D野...嚇鬼死咩....=口="

地理....missNG教返....冇心機上tim...班主任節...搞班上事務....但好慢...slowslowslow!!

放學...落去聽校長講野....冇心聽...係度玩KERORO....笑笑笑...16:40放

返HOME....換3...去搵LG...差D遲到tim....THEN同佢返YUEN LONG啦....去左通LEE買鼓棍

THEN坐佢老豆返佢屋企啦....入到去好似6點幾喇....7點度就過去食飯啦...OK啦今日....LG逼人食飯><"

之後返LG房...開電腦玩...8點幾就走啦...驚落雨走吾到....佢老豆車我返去啦又....THANKS!!!

返屋企....沖涼...睇電視甘啦....冇咩野....               LG::: LOVING YOU !!!



2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


悶悶的日子 分類: 未分類

0730  先起身...趕到咩甘...   0740 搭老豆架車啦又   返到去都仲勁眼訓囉

0800  上4樓...再落返1樓...上音樂嘛...THEN搞左勁耐先入到去...==

音樂堂啦....我未試過可以甘靜...missLEE會笑架囉-0-"

PE...miss梁教...我始終都係覺得佢會偏心....冇咩野做啦我....勁掛住老公喎!!

小息...係課室...抄野...   ENG*2....大眼雞上...靜得黎有D怪...好吾自然囉....OK啦第一日就

放學...YEE*RAINBOW買簿...我就陪埋佢地啦....買完去左大三巴食野...食完又去左租"愛上屍新娘"

上黎我度睇啦...有D悶套戲...3點30睇完....睇"祖先開眼"+"KERORO"....好眼訓牙!!!

玩左陣....5點幾佢地就走喇....我就一路訓訓訓.....訓到6點45 起身食飯....電C....打日記

LG:::好討厭你熄電話牙!!!!!!討厭!!!!!!

吾係我吾出聲囉....係你個電化有問題...聽吾到我講野囉!!!!><"



2006 年 9 月 4 日  星期一   雨天


返學哇** 分類: 未分類

0715 起身 0730 搞掂 0735 搭老豆架車返學啦....好大雨呢!!

返到去...踩左落個水[乙水]...濕左LO隻鞋....之後落雨吾使早會....直接上課室...G00D!!!

上到去....點解吾開冷氣既?!=="....打鐘啦...MISS伍又吾講頭兩堂班主任節喎....搞到我BRING左本MATHS書返去><"

頭兩堂...做野慢+冇效率=悶爆....唉*TWL呢?!"風流快活喇...唉*

之後上中史...麥SIR教...選科長....玩下D同學甘啦佢....好悶悶悶悶悶悶!!!!!

小息...搵YEE...交換返暑作啦...悶到爆燈牙!!!!! 上中文...廖SIR...SET咪都SET左成堂=="無奈囉!!!

之後分組...叫我地自我介紹喎....狂捉人懶音...痴痴地架....又吼喎...上吾夠30MINS就放學啦

放左...過去等牙YEE*RAINBOW啦....佢個MISS幫佢地影車頭相牙...勁白痴囉...話用黎做坐位表喎==

之後佢地幾個去食仙桃...我就返屋企啦...THEN佢地食完...租左隻[見鬼10]上黎睇....幾恐怖""

睇到2點幾啦....落去接LG上黎屋企...一齊睇...睇完....玩撲克牌...笑到咩又....低BB  *V*XDD

做KERORO...冇玩喇....一齊睇....睇睇下....勁眼訓....返左入去訓....老公隔左陣就入黎陪我訓啦

甘我地就訓訓訓....之後佢地敲門話走喎...甘就BIBI啦....再訓過....訓到1830...媽媽打返黎

叫我去拎相....人地就黎CLOSE!!!...甘就叫埋LG起身....一齊GO OUT 喇

快快快...甘就到左相鋪啦....拎左相...就送LG去西鐵搭車...之後一路行一路同YEE傾電化**