0715 起身 0730 搞掂 0735 搭老豆架車返學啦....好大雨呢!!
返到去...踩左落個水[乙水]...濕左LO隻鞋....之後落雨吾使早會....直接上課室...G00D!!!
上到去....點解吾開冷氣既?!=="....打鐘啦...MISS伍又吾講頭兩堂班主任節喎....搞到我BRING左本MATHS書返去><"
頭兩堂...做野慢+冇效率=悶爆....唉*TWL呢?!"風流快活喇...唉*
之後上中史...麥SIR教...選科長....玩下D同學甘啦佢....好悶悶悶悶悶悶!!!!!
小息...搵YEE...交換返暑作啦...悶到爆燈牙!!!!! 上中文...廖SIR...SET咪都SET左成堂=="無奈囉!!!
之後分組...叫我地自我介紹喎....狂捉人懶音...痴痴地架....又吼喎...上吾夠30MINS就放學啦
放左...過去等牙YEE*RAINBOW啦....佢個MISS幫佢地影車頭相牙...勁白痴囉...話用黎做坐位表喎==
之後佢地幾個去食仙桃...我就返屋企啦...THEN佢地食完...租左隻[見鬼10]上黎睇....幾恐怖""
睇到2點幾啦....落去接LG上黎屋企...一齊睇...睇完....玩撲克牌...笑到咩又....低BB *V*XDD
做KERORO...冇玩喇....一齊睇....睇睇下....勁眼訓....返左入去訓....老公隔左陣就入黎陪我訓啦
甘我地就訓訓訓....之後佢地敲門話走喎...甘就BIBI啦....再訓過....訓到1830...媽媽打返黎
叫我去拎相....人地就黎CLOSE!!!...甘就叫埋LG起身....一齊GO OUT 喇
快快快...甘就到左相鋪啦....拎左相...就送LG去西鐵搭車...之後一路行一路同YEE傾電化** |