尋晚同老公傾電....傾夜左...今朝很想睡@.@
早讀....好想訓牙!!!! maths*2 個miss新黎既...一黎就下馬威...屎忽啦你
好難甘集中精神聽佢講....但佢講d野又吾好聽喎 ...之後佢話休息十分鐘牙嘛....咪訓陣先囉
跟住過左時間...英英就冇叫我起身啦....我就繼續訓啦....屎佢個忽牙....我伏案姐...吾使咒我失戀下嘛
[呢位同學梗係失戀喇!!!] 跟住又話我係本簿度寫野吾聽書...
吾通我大大聲甘同你講....我好討厭你咩....低bbbbbb``
之後上普通話...miss游**GOOD!!!/\/\.....小息....冇野做.....電腦堂....黃思琪*[WONG耀明]\
LUNCH....係學校食....THEN又英文堂....OK留心....歷史堂....羅桂英''唉~* 中文....吾知做左咩
放學同YEE去街市買野食....KIU跟左陣....見到細LINg....THEN上左我度....HEA左陣....就去左西鐵站....搵埋譚生啦
去個陣....行捷徑....點知地下濕滑....屎忽開花牙!!!....激死....甘咪去西鐵站廁所整囉....整完上去搵譚生....搭西鐵喇....
到天水....搵LG*佢個FD*佢個FD條女....條女又叫我做[是但]喇=="之後同佢地分開左....就搭返西鐵落YL啦
再搭小巴入LG度....譚生踩入去....我同LG行入去....吾知點解行吾夠一半咋....就[支力]喇....怪旦
又入左LG房...佢地兩個一時唱歌...一時玩飛PAIR...一時做D核突野啦...>3<"
GO去食飯啦....食得好吾自在牙....怪怪地甘....食完又3丁人返LG房....係床度玩啦...熄燈傾計甘啦
開電腦...LG就同我去左拎啤酒啦...冇我份><"...慘慘...牙邊個邊個係度溝女喎...甘我地就吾理佢....參觀下佢home啦
9點幾...他媽返黎....車我地走....先去左有益食糖水啦....食完...他媽車我去西鐵站....BT LG仲要送我返去
返到去...即係入房...做hw先...THEN即SLEEP....吾知幾點...LG打黎....冇點樣傾就訓左喇 |