*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 9 日  星期六   晴天


練波波波......又p喇 分類: 未分類

練波1500-1715....落友愛練啦

屎忽...d波吾準牙...吾知點甘樣...跟住打全埸個陣...又p街==仲比人推一推tim

練完....佢地去買野食...我就同佢地一齊行....then就自己走

返屋企....沖涼...食飯....睇電c...電話甘啦

 



2006 年 9 月 8 日  星期五   晴天


++女籃選拔''' 分類: 未分類

返學...早會...好支力....頭兩堂...班主任節...選班會啦....唉~*好無聊囉

尾個10分鐘...爭取時間訓豬啦....訓訓下miss過黎問我做咩喎....我話冇野牙*眼訓咋

中史....有聽書   小息....冇野做    兩堂英文....講d野都冇咩特別...講書個d咋

lunch...學校食...1點幾同yee巡樓...極無聊==....之後開左門....就入左佢班同坐啦

打鐘...返去....中文堂...話就話係說話堂....bt都冇講過野

maths*2  今次我冇訓教啦...佢都仲要串我架囉....咩意思先...你冇病下嘛....有大問題甘呢?!"

放學...上籃球埸...女籃選拔...有一/兩個都好好技術....bt有d好串囉...都冇心黎選既-o-"

1730左右走啦....去曾記買cwb....廢事又比佢有位入...><".....激死我啦!!!!



2006 年 9 月 7 日  星期四   晴天


眼訓-----@.@* 分類: 未分類

尋晚同老公傾電....傾夜左...今朝很想睡@.@

早讀....好想訓牙!!!! maths*2   個miss新黎既...一黎就下馬威...屎忽啦你

好難甘集中精神聽佢講....但佢講d野又吾好聽喎...之後佢話休息十分鐘牙嘛....咪訓陣先囉

跟住過左時間...英英就冇叫我起身啦....我就繼續訓啦....屎佢個忽牙....我伏案姐...吾使咒我失戀下嘛

[呢位同學梗係失戀喇!!!]跟住又話我係本簿度寫野吾聽書...

吾通我大大聲甘同你講....我好討厭你咩....bbbbbb``

之後上普通話...miss游**GOOD!!!/\/\.....小息....冇野做.....電腦堂....黃思琪*[WONG耀明]\

LUNCH....係學校食....THEN又英文堂....OK留心....歷史堂....羅桂英''唉~*   中文....吾知做左咩

放學同YEE去街市買野食....KIU跟左陣....見到細LINg....THEN上左我度....HEA左陣....就去左西鐵站....搵埋譚生啦

去個陣....行捷徑....點知地下濕滑....屎忽開花牙!!!....激死....甘咪去西鐵站廁所整囉....整完上去搵譚生....搭西鐵喇....

到天水....搵LG*佢個FD*佢個FD條女....條女又叫我做[是但]喇=="之後同佢地分開左....就搭返西鐵落YL啦

再搭小巴入LG度....譚生踩入去....我同LG行入去....吾知點解行吾夠一半咋....就[支力]喇....怪旦

又入左LG房...佢地兩個一時唱歌...一時玩飛PAIR...一時做D核突野啦...>3<"

GO去食飯啦....食得好吾自在牙....怪怪地甘....食完又3丁人返LG房....係床度玩啦...熄燈傾計甘啦

開電腦...LG就同我去左拎啤酒啦...冇我份><"...慘慘...牙邊個邊個係度溝女喎...甘我地就吾理佢....參觀下佢home啦

9點幾...他媽返黎....車我地走....先去左有益食糖水啦....食完...他媽車我去西鐵站....BT LG仲要送我返去

返到去...即係入房...做hw先...THEN即SLEEP....吾知幾點...LG打黎....冇點樣傾就訓左喇