*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天


練波+影學生相 分類: 未分類

12點幾起身....1點幾食野...13:35 出門口...落大與體育館練波

今日多數練體能...then又做[守212]...i think 我應該會得得地....但同後面個d好吾夾囉=="

比賽個陣...係甘諗住爆...因為coco吾係度嘛...爆到射兩球罰球....屎忽``吾入喎><"

比賽完左...聽YK講野啦...知道牙雞被人取消資格....真係好可惜=口=".....又係個3個人遲到牙

聽完YK...到MAN勇...算係甘啦今日講D野....之後佢話10月份可能會黎吾到....吾知點解我竟然擔心佢會吾會出事喎...搞野到爆*.*

聽完就搵埋牙YEE....去換3...再行去卓爾陪佢係個間到影相....THEN佢再陪我過新墟個間影....HEE

影完...去左M記食野...食完啦...去到叮叮飯個度....撞到個傻女人牙...好恐怖架...佢行係我隔離啦

跟住同我講"牙妹啊!!!.....其實我地感情都吾錯牙....."嚇到我咩甘喎....咪即閃人囉=口="HELP!!!

之後走左入7仔...避一避啦...避左陣....就閃人喇....返HOMEHOME~~



2006 年 9 月 2 日  星期六   晴天


2006-09-02 分類: 未分類

比YEE TAG 左````

自己既特徵

1.矮
2.情緒化
3.諗埋D白痴問題
4.低低B甘既
5.成日都想食野

TAG我既人...小YEE既特徵`
1.好令女kakka
2.聽我講野啦
3.眼大``^V^
4.皮膚白``
5.好多令33



2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


++開學日++*.* 分類: 未分類

T0DAY Is 2006年9月1日  

7點幾起身啦...洗面個d...食媽媽整既早餐啦....食完就行返sch喇....落到樓就打左個tel比LG....bt cut左

去到天橋撞到sus...叫我陪佢等人....then見到王子*kelly啦....一齊傾左陣...我就同kelly入去sch喇

點知yee佢地係入面喎=="....一路傾啦....傾到8:25先打鐘上[409].....此409不同彼409呢!!!

屎忽喇""見到班同學就知會悶到我爆燈啦....之後missNG入黎啦....好慢牙佢地d速度><"

好吾容易甘捱到去開學禮....屎忽""企操場牙....例牌野啦...校長講野...d人就聽到暈哂啦....熱到咩甘

鄧SIR叫人派糖比我地....跟住校長數3聲....全校一齊食...低BB的牙!!!!!!-0-''

放學...同RAINBOW*YEE去吉野食....我就淨飲啦...痴線架!!!我地又係度傻笑喇...XDDDD

跟住行左勁多地方....佢地先返大興剪=="....甘我就先返屋企等佢地啦....

剪完就去左租碟睇啦....[鬼眼刑警]OK恐怖啦...[得閒飲茶]很悶耶!!! 6點幾...佢地就走喇


TWL""好掛住你囉!!!都吾明點解D人可以甘慢架!!!!!