T0DAY Is 2006年9月1日
7點幾起身啦...洗面個d...食媽媽整既早餐啦....食完就行返sch喇....落到樓就打左個tel比LG....bt cut左
去到天橋撞到sus...叫我陪佢等人....then見到王子*kelly啦....一齊傾左陣...我就同kelly入去sch喇
點知yee佢地係入面喎=="....一路傾啦....傾到8:25先打鐘上[409].....此409不同彼409呢!!!
屎忽喇""見到班同學就知會悶到我爆燈啦....之後missNG入黎啦....好慢牙佢地d速度><"
好吾容易甘捱到去開學禮....屎忽""企操場牙....例牌野啦...校長講野...d人就聽到暈哂啦....熱到咩甘
鄧SIR叫人派糖比我地....跟住校長數3聲....全校一齊食...低BB的牙!!!!!!-0-''
放學...同RAINBOW*YEE去吉野食....我就淨飲啦...痴線架!!!我地又係度傻笑喇...XDDDD
跟住行左勁多地方....佢地先返大興剪=="....甘我就先返屋企等佢地啦....
剪完就去左租碟睇啦....[鬼眼刑警]OK恐怖啦...[得閒飲茶]很悶耶!!! 6點幾...佢地就走喇
TWL""好掛住你囉!!!都吾明點解D人可以甘慢架!!!!!
|