*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


練波...比賽 分類: 未分類

11點幾....比譚梓峰個TEL嘈醒左...甘就同佢傾啦....傾到12點就冇傾喇

甘就開始煮野食啦....1240叫老公起身....1點食得....食完....睇女排啦

3點幾...換3出門口....諗住去練波....但又想見到老公喎....甘就同MAN勇講....我要遲到

甘我就同老公去左M記買野食....諗住去搵譚梓峰既....點知佢勁串喎....甘就吾搵啦

行左去吉島食野...之後就搭車過友愛練波....3點9到....遲哂=="....講大話啦同MAN勇

練左陣...休息出去搵老公....叫老公走啦*吾使等我....之後返入去....P....成村人等我一個@@

再練左陣....YK講野...男仔大個班奪冠....頒獎啦....之後派毛巾....我都有條....好大條喔!!

YK講完....就搭車出士美菲路比賽啦....中間D野吾講喇...冇咩特別

去到士美菲路7點度....搵左間茶餐廳食野....貴到棒棒聲....食完....去7仔買巨峰飲

買完就行去比賽場地喇....見到牙敏喎....好吸引.....熱身....HIM講野...聽完就比賽喇....

我地LOSE左喇!!可能我地冇乜信心....入局太慢....冇默契....BUT算啦....都打完落

輸人地一半分數....H0c0 & LuM都有喊....可能覺得吾抵啦....== 之後又聽HIM講野....勁嬲牙佢

講完....我地就走喇....屎忽....960冇位牙....要企....攰牙!!!! 返到入屯門先有個位坐下....==    返HOME



2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


|-|EE /\/\* 分類: 未分類

-屎忽""打D野冇哂牙!!!

今日練波....練10-12....大熱天時...狂叫我地做鴨仔步*掌手壓喎...低B架...又遲放喎

練完...就去M記...拎左佢地蠻多條薯條食....SORRY啦朋友們....最近手緊嘛

食完就搭車過良景....夾$買"小孩不笨2"....上慧妍屋企睇....屎忽....又眼濕濕><"

睇剩小小就冇睇啦....要去搵老公嘛....老公係屯門站附近坐....坐個度有個大大太陽曬住牙....HO HOT !!!

坐左陣....搭車返我屋企....返到去....第一時間沖涼...."HOTHOTHOT"....

沖完涼...同老公一齊睇電C....[終極一班]....睇睇下....媽媽就返黎喇....媽媽煮飯

7點幾...食飯...食完...老豆返黎....甘我地就食龍眼啦....BUT好多都係爛既-_______-"

10點幾....同老公落左7仔....老公吾夠飽....買左CUPNOODLE食....食完返上平台

屎忽....突然間狂風吹起....仲落埋雨TIM....甘就同老公返屋企啦....濕哂喇!!....

返到去...即刻換3....老公就吹下件3啦....之後媽媽訓豬喇....甘就二人世界

老公肚餓啵....煮左個麵比佢....但其實我都肚餓架-____- 之後D野就吾講喇....3點幾左右...大家就各自訓喇



2006 年 8 月 17 日  星期四   晴天


++ 不要離我太遠┘、 分類: 未分類

如果你想我哭 憑恐嚇就能夠
而你其實不必真的要走
除非我不夠好 無需再做朋友
而你情願孤單都不接受

*要是我先開口 很需要你逗留
告白有用 還是根本沒有
求求你 保護我 可是個更差理由
不要離我太遠 掉頭望一眼就見
分隔開 過了十米我便懷念

不要離我太遠 突然離開我視線
這個心 也會被你牽走一遍
就算遲行未可以避免
請你走之前 仍能讓我發現 曾為我真的心軟*

離開你一秒鐘 立刻我就頭痛
誰人陪在身邊都不放鬆
情感已經接通 明顯你在遙控
如你留在對外怎麼會懂

Repeat *

不要離我太遠 二人離天八丈遠
心愛的 我不要變做懷念
不要離我太遠 突然第三次大戰
極惶亂 仍然盡快趕到面前
就算遲行未可以避免
請你走之前 仍能讓我發現 曾為我真的心軟