11點幾....比譚梓峰個TEL嘈醒左...甘就同佢傾啦....傾到12點就冇傾喇
甘就開始煮野食啦....1240叫老公起身....1點食得....食完....睇女排啦
3點幾...換3出門口....諗住去練波....但又想見到老公喎....甘就同MAN勇講....我要遲到
甘我就同老公去左M記買野食....諗住去搵譚梓峰既....點知佢勁串喎....甘就吾搵啦
行左去吉島食野...之後就搭車過友愛練波....3點9到....遲哂=="....講大話啦同MAN勇
練左陣...休息出去搵老公....叫老公走啦*吾使等我....之後返入去....P....成村人等我一個@@
再練左陣....YK講野...男仔大個班奪冠....頒獎啦....之後派毛巾....我都有條....好大條喔!!
YK講完....就搭車出士美菲路比賽啦....中間D野吾講喇...冇咩特別
去到士美菲路7點度....搵左間茶餐廳食野....貴到棒棒聲....食完....去7仔買巨峰飲
買完就行去比賽場地喇....見到牙敏喎....好吸引.....熱身....HIM講野...聽完就比賽喇....
我地LOSE左喇!!可能我地冇乜信心....入局太慢....冇默契....BUT算啦....都打完落
輸人地一半分數....H0c0 & LuM都有喊....可能覺得吾抵啦....== 之後又聽HIM講野....勁嬲牙佢
講完....我地就走喇....屎忽....960冇位牙....要企....攰牙!!!! 返到入屯門先有個位坐下....== 返HOME
|