*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


兩個月了**718`` 分類: 未分類

早上...同rainbow去左做女子籃球宣傳...唱校歌...出去講個陣....個咪冇聲喎...勁卡樂b

之後返上去...冇事發生過甘....301...地理堂....聽書....409...生活教育...玩遊戲

中史...麥sir冇返...令令miss代堂...但吾明點解而家新黎既miss都好串架啵-0-"

小息+英文+lunch+中文+maths.....都吾知做左d咩喇-0-".....放學...換3...練波...跑4個梯形...熱身

練練練...差不到6點啦...就同sir講走先...換3...去石排搵LG啦...去到佢兩個FD用左一D好奇怪既眼神望住我...好吾舒服囉

之後GO左市中M記食野...食[叮叮薯餅]+同YEE傾電...食完...搭小巴返屋企...返到去...一個人冇都冇喎

甘我同LG又睇電C[怪談]....好恐怖呢!!!...媽媽返黎...煮左烏冬比我地食...好好味牙XDDD

之後我地就係屋企HEA下 HEA下甘啦....甘就12點幾...原來叫老豆車佢返去架嘛...點知老豆要夜D返喎

甘我就送LG搭西鐵...行返去個陣...又有個d野喇...=="蝦我既>3<"

兩個月了````loving you!!!!



2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天


練波...屋企 分類: 未分類

吾知做咩鬼....10點幾就起左身喇啵....甘就開電腦play啦....LG又未起身....就吾嘈醒佢喇

玩玩玩....玩到1點幾...LG起身喇...跟住就同佢係廳睇電C...媽訓覺

3:30....一齊落左[喜悅]食飯...叫左個煎蛋免牛飯...同LG兩份食喇XDD

4:00....同LG一齊去友愛練波....去到附近...見到正豆...佢隻野係度話我做咩甘遲先到喎><"

跟住入去啦...LG就坐埋一角啦...我就練波啦...文勇冇返...SO牙堅教...點解吾係大暉既?!"

我都吾記得練左D咩喇...總之就[儲夠積分#去得旅行]啦...打全埸個陣...今日分波叫做OK啦

練完波...吾知做乜叉...我好快甘走左喎...-0-"...去左翠寧間麵包鋪度...LG買左個飯&雪梨茶

買完過左安定度食...坐個度有人放狗喎...LG d飯香引左佢過黎喎...跟住我地兩個就係度傾計計喇

食完...又返屋企...食飯...睇電c...10點幾...送LG去西鐵...屎忽...有田雞...叫LG[咩]我行...驚死

送完佢就搭[霸王車]...返home...勁脈訓囉"""



2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天


MK+三聖 分類: 未分類

1230  出門口...落去搭66x + 搵YEEb*CHIb...一齊出mk

1330  出到mk...落旺中...先買左條褲...見到姐姐條褲好令...想買...BT$90=="個姐姐勁好傾

買完...繼續行街街啦...買左對情侶頸鍊...返去比LG/\/\"....行啦又...去左買件3...我FEEL好貴喎...BT令..無計

行行行啦....行哂旺中喇...我地就去左行女人街...問左D好搞笑既野...XDD...行完女人街就去左行樂X坊

THEN仲返轉頭行....行去搭車...返屯門...係虹橋站落啦...去左興輝睇人打波...睇左陣...就過興耀坐啦

家傑*牙NEW*個D係度踢波...睇左陣...佢地走...YEE又坐多陣...閃左...我同CHIb...就去左打波

天黑...返屋企...沖左個涼...食左個飯...等LG電話...2000出門口...搵埋YEEb去三聖BBQ...其實我倆去玩架咋

去到啦...無爐喎...咪整坐個爐既物體出黎....THEN佢地就BBQ喇....之後又玩PAIR....笑死XDDD

11點幾就走喇...係安定落...見到BOW*HO...HO吾知係度望咩囉...望望望...冇D禮貌=="

THEN再搭車去良景....諗住光顧無牌熟食小販...點知一個都冇....甘就行返大興啦...行到新圍就搭車返去喇

返屋企...LG眼訓到咩甘...我就搞好哂D野...整好哂...甘就SLEEP囉!!!