1230 出門口...落去搭66x + 搵YEEb*CHIb...一齊出mk
1330 出到mk...落旺中...先買左條褲...見到姐姐條褲好令...想買...BT$90=="個姐姐勁好傾
買完...繼續行街街啦...買左對情侶頸鍊...返去比LG/\/\"....行啦又...去左買件3...我FEEL好貴喎...BT令..無計
行行行啦....行哂旺中喇...我地就去左行女人街...問左D好搞笑既野...XDD...行完女人街就去左行樂X坊
THEN仲返轉頭行....行去搭車...返屯門...係虹橋站落啦...去左興輝睇人打波...睇左陣...就過興耀坐啦
家傑*牙NEW*個D係度踢波...睇左陣...佢地走...YEE又坐多陣...閃左...我同CHIb...就去左打波
天黑...返屋企...沖左個涼...食左個飯...等LG電話...2000出門口...搵埋YEEb去三聖BBQ...其實我倆去玩架咋
去到啦...無爐喎...咪整坐個爐既物體出黎....THEN佢地就BBQ喇....之後又玩PAIR....笑死XDDD
11點幾就走喇...係安定落...見到BOW*HO...HO吾知係度望咩囉...望望望...冇D禮貌=="
THEN再搭車去良景....諗住光顧無牌熟食小販...點知一個都冇....甘就行返大興啦...行到新圍就搭車返去喇
返屋企...LG眼訓到咩甘...我就搞好哂D野...整好哂...甘就SLEEP囉!!! |