同LG傾到2點...起身之後打比LG...點知佢吹頭喎...話陣間打返比我喎...點知我出門口都未打喎
返到SCH..眼訓到爆..第1科英文...D閱讀理解吾明囉...全部都要我諗過先答到...個腦死左
之後考中文...唉"又一慘劇...實比人鬧死喇...再黎多個中作...死多次....唉*><"
考完...同左CHIb*YEEb*MANKI去左食仙桃源...叫左個栗米吉列豬扒飯...好少汁...但豬扒好味^^
食完...各自返屋企...我返到去...睇怪談...好Q恐怖呀...睇完...又去左訓教...訓到4點9..起身
即係換3..搭車過天水圍...點知LG吾走住喎...甘咪算囉...有FD*煙就OKK架啦...之後行左去天盛食M記
食完...返西鐵站個陣...見到杜啟然...叫佢送我去西鐵站...入到去...各走各啦...返到屯門西鐵站...係1月台個邊坐
係度溫書...跟住倪仔打黎...話佢過緊黎喎...甘咪話佢知我係邊啦...4個字之後...佢就到左啦...
我就強姦左佢包朱奶喎...嘰嘰...無幾耐...尹記又黎埋...哈...佢一次過比左好多粒麥提莎我牙...哈哈...笑爆
有車喇...佢地上車喇啵...又得返我一個係度等...等等等...等到7點...LG到左喇啵...好激氣囉
佢仲要玩我...同埋話"都吾係好耐姐"...之後仲要走出馬路...真係比佢激死...搞到我無哂心機
返到樓下喇...佢又吾入[車立]喎...開門喇...今次到我吾出...跟住LG就捉住我出左啦...真係好鬼衰
入屋...換3啦...係SOFA度睇電C...整整下...搞到我仆左落地下囉...仆到直一直...痛到咩咩甘
後尾都真係好眼訓...上左床訓覺...我地兩個成隻豬甘樣...哈哈...訓到9點幾...就起身喇
煮麵食...D燒賣都吾好食既...LG食左好多野...嘻...11點鐘度...就送LG走啦...好吾惜得囉...
返到黎...無耐爸媽就返黎喇...甘我就沖涼*洗碗*溫書喇...1點度...LG就打黎...傾左陣...就訓喇
LG:::MISS U SO MUCH!!! |