*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 10 月 24 日  星期二   晴天


無聊一日""" 分類: 未分類

今朝老豆車我返學啦...返到狂溫地理喎...第一科地理...冇乜係吾識...吾會吾合格既

第二科化學...D野寫得好少...吾知拎吾拎到分...但合格應該就無問題

第三科英作...原來蕭SIR講英文甘好聽架...D人用作9個字黎作...我就用作30分鐘搞掂...雖然作得核突左D

考完...同CHIb一齊行...之後就各自走啦...跟住打比GRANDMA...點知佢又係附近喎...咪同佢一齊去M記食野囉

去左M記...食度12點幾就返屋企喇...返到去...我就玩電腦啦...玩到4點度...睇睇下哈娒太郎就訓著左喎

一訓就訓到8點3喇...食飯...溫MATHS...開電腦...一路玩玩玩...玩到而家...LG仲未打比我牙!!!!

LG:::講大話!!!又話PE堂打比我....哼!!!=[



2006 年 10 月 23 日  星期一   晴天


測驗**第一日-- 分類: 未分類

同LG傾到2點...起身之後打比LG...點知佢吹頭喎...話陣間打返比我喎...點知我出門口都未打喎

返到SCH..眼訓到爆..第1科英文...D閱讀理解吾明囉...全部都要我諗過先答到...個腦死左

之後考中文...唉"又一慘劇...實比人鬧死喇...再黎多個中作...死多次....唉*><"

考完...同左CHIb*YEEb*MANKI去左食仙桃源...叫左個栗米吉列豬扒飯...好少汁...但豬扒好味^^

食完...各自返屋企...我返到去...睇怪談...好Q恐怖呀...睇完...又去左訓教...訓到4點9..起身

即係換3..搭車過天水圍...點知LG吾走住喎...甘咪算囉...有FD*煙就OKK架啦...之後行左去天盛食M記

食完...返西鐵站個陣...見到杜啟然...叫佢送我去西鐵站...入到去...各走各啦...返到屯門西鐵站...係1月台個邊坐

係度溫書...跟住倪仔打黎...話佢過緊黎喎...甘咪話佢知我係邊啦...4個字之後...佢就到左啦...

我就強姦左佢包朱奶喎...嘰嘰...無幾耐...尹記又黎埋...哈...佢一次過比左好多粒麥提莎我牙...哈哈...笑爆

有車喇...佢地上車喇啵...又得返我一個係度等...等等等...等到7點...LG到左喇啵...好激氣囉

佢仲要玩我...同埋話"都吾係好耐姐"...之後仲要走出馬路...真係比佢激死...搞到我無哂心機

返到樓下喇...佢又吾入[車立]喎...開門喇...今次到我吾出...跟住LG就捉住我出左啦...真係好鬼衰

入屋...換3啦...係SOFA度睇電C...整整下...搞到我仆左落地下囉...仆到直一直...痛到咩咩甘

後尾都真係好眼訓...上左床訓覺...我地兩個成隻豬甘樣...哈哈...訓到9點幾...就起身喇

煮麵食...D燒賣都吾好食既...LG食左好多野...嘻...11點鐘度...就送LG走啦...好吾惜得囉...

返到黎...無耐爸媽就返黎喇...甘我就沖涼*洗碗*溫書喇...1點度...LG就打黎...傾左陣...就訓喇

LG:::MISS U SO MUCH!!!



2006 年 10 月 22 日  星期日   晴天


**苦情人=[ 分類: 未分類

12點幾啦....落左去天台...搵YEEb &芷YANb...係度傾計呀....飲野甘啦...跟住何B黎左...甘我同YEEb就去左買D野

返到去啦...[唉]係芷YANb度...不爭氣的眼淚流出來了...我地3條友都好QQ吾開心囉

1點7度啦...我就喊住甘...去左蝴蝶練波...暈到痴線...傳個波都無力...練練練

4點鐘...走佬...諗住返去搵佢地啦....佢地就吾知去左邊....但就見到師兄*細健*小明係興耀囉

見吾到佢地...就返屋企....訓豬...個頭好痛...訓到9點幾...開電腦...點知LG勁舞中...我咪冇HI佢囉

跟住望望下佢個名...D眼淚都可以流出黎架啵...好神奇囉...OFF之前...msnLG...叫佢打比我啦

1點幾...LG打黎喇...甘我就吾溫書喇...上左床...同佢傾電化...     LG::對你又愛又恨囉!!!

男仔們::你地可以主動些嗎?!"可以關心我們多一些嗎?!"