*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


黑色星期五>0<" 分類: 未分類

2006-10-13    ``黑色星期五
blackFRIDAY***

和他消失火花心要硬拖拖拉拉心要死
凡事也有限期 捏緊一泡空氣
縱使死心蹋地 仍受氣
假使爭氣 往事當一套戲

和他一起假使不快樂應該早一點跳機
無謂傷到真氣 就當純屬運氣
沒那分權利擁有他 純嬉戲
我的傷悲 獨個看戲要哭至想起

*忘記了他 卻極愛他
 我甚至想非君不嫁
 還幼稚到心底無瑕
 然後給他刮花

 既沒有他 也別愛他
 自由地逛過雪月與風花
 真愛若必需公價
 如果那代價不菲也不怕*

和他分手等於給我尋找新風景不要緊
磨滅當初心癮 便發現誰亦襯
別理會誰贈愛情運 誰走近
煥發身心 忘記過去也不算損失

REPEAT*

要放生他 才讓我內心一朵花萌芽
新情人也許能代替他

想 定會想他
我甚至想非君不嫁
還幼稚到心底無暇
然後給他刮花

既沒有他 也別愛他
自由地逛過雪月與風花
真愛若要等一下
隨心放任免得牽掛 不怕
未來一位總會等待我 別怕



2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


返學---行街仔"" 分類: 未分類

maths*2    冇得吾聽書...就黎text       普通話    默書....講書      小息

電腦*2     教acces...都吾識?.?      lunch         英文+歷史+中文=都係做個d野啦

放學   YEEb過黎搵我...話陪佢過吉島買野...橫掂冇野做..咪同佢去行街街

到市中...佢就去左迪士尼個間野度.....買左三眼仔+唐老鴨既袋=$49咋...幾平平....

之後就行過去modemHOURSE度買野....買左件冷外套...幾好

買完...go美食廣埸m記...買左包中薯條...hea左陣...行返轉頭....買雪糕食...好味味

之後就行左去搭小巴...同LG傾電話...佢係大興落...我就返屋企啦....

返到去...係張sofa度訓著左....懶訓豬^v^"....之後返左上床訓...訓度8點幾...起身

食飯...睇電視...玩電腦...睇電視...訓覺zzzzzz



2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天


秘密...咮!!!! 分類: 未分類

返學仔...眼訓到爆炸...好掛住LG....同綺明一齊行返去啦

音樂   聽"Yesterday Once More"....好好聽...     P.E*2   MISS冇返....係音樂室繼續坐...之後我當然係訓教啦

小息   返上去...又訓左陣     英文*2   講WB...默書得60分=0="     LUNCH   SCH

物理*2    有聽書...不過吾識個D咩正負極...因為F.1-2都冇聽過書...點知姐...係度溫中默

中文    廖SIR冇返...有個MISS黎幫我地默書...挑戰個度..岩左2個...哈哈

放學....同芷恩b*CHIb*YEEb去左大興天台食野啦....落去再買野食...又返上天台食....

食完....係甘同CHIb玩"去麥當勞"....加左麥樂雞同麥旋風....笑到爆肚....

5點幾....我地諗住走啦...點知撞到太子....甘又上左天台傾計....傾傾傾....傾到天都黑埋...甘就返HOMEhome喇

老公:::你又去左邊度牙?!"去邊度吾話我知=0="又吾打個電話比我?!">3<"知道我愛你嗎??擔心你嗎??