返學仔...眼訓到爆炸...好掛住LG....同綺明一齊行返去啦
音樂 聽"Yesterday Once More"....好好聽... P.E*2 MISS冇返....係音樂室繼續坐...之後我當然係訓教啦
小息 返上去...又訓左陣 英文*2 講WB...默書得60分=0=" LUNCH SCH
物理*2 有聽書...不過吾識個D咩正負極...因為F.1-2都冇聽過書...點知姐...係度溫中默
中文 廖SIR冇返...有個MISS黎幫我地默書...挑戰個度..岩左2個...哈哈
放學....同芷恩b*CHIb*YEEb去左大興天台食野啦....落去再買野食...又返上天台食....
食完....係甘同CHIb玩"去麥當勞"....加左麥樂雞同麥旋風....笑到爆肚....
5點幾....我地諗住走啦...點知撞到太子....甘又上左天台傾計....傾傾傾....傾到天都黑埋...甘就返HOMEhome喇
老公:::你又去左邊度牙?!"去邊度吾話我知=0="又吾打個電話比我?!">3<"知道我愛你嗎??擔心你嗎?? |