中國:::happy birthday!!
9點幾...就起身喇....10點幾...就出門口搭西鐵喇...11點幾就去到tsw啦...[12點夠鐘清埸!!]
大佬講左d野...就走4角喇...好險>v<"個波係我nose邊擦過....嚇死-v-"
1115 開波...打梁植偉...有出埸...打得都ok啦...交到貨....最後以42:32...win!!!話左架啦
1215 我地細個班分左兩隊打....我夾:盧盧*n狗*牙包*甘甘....屎忽...球球快攻都吾入><"....我地win左
1315 聽埋YK*文勇*大佬講野....就去左沖涼涼...點知d死人頭拎走我條毛巾*褲...得返件33==
沖完涼涼...去左小食亭坐陣....跟住就過左銀座食野....干燒伊麵...$23...
食完...返返去體育館睇男仔打比賽....過左對面睇nike...then傾計...傾bbq d野
傾到6點幾先走....去左兆康....又傾左陣...一言難盡....7點上返車...過去富健...上左家姐度先...點知佢係度執野
8點幾先過伯父度....12人3貓1狗共處一室....一路食野一路睇女王的教室...好痛牙粒飛之>3<"
12點走人...打的返屋企...肥姑媽黎左我度訓....睇埋怪談...我又訓豬喇...同lg傾左陣...又訓喇
|