*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


`﹏國慶日: 分類: 未分類

中國:::happy birthday!!

9點幾...就起身喇....10點幾...就出門口搭西鐵喇...11點幾就去到tsw啦...[12點夠鐘清埸!!]

大佬講左d野...就走4角喇...好險>v<"個波係我nose邊擦過....嚇死-v-"

1115  開波...打梁植偉...有出埸...打得都ok啦...交到貨....最後以42:32...win!!!話左架啦

1215  我地細個班分左兩隊打....我夾:盧盧*n狗*牙包*甘甘....屎忽...球球快攻都吾入><"....我地win左

1315  聽埋YK*文勇*大佬講野....就去左沖涼涼...點知d死人頭拎走我條毛巾*褲...得返件33==

沖完涼涼...去左小食亭坐陣....跟住就過左銀座食野....干燒伊麵...$23...

食完...返返去體育館睇男仔打比賽....過左對面睇nike...then傾計...傾bbq d野

傾到6點幾先走....去左兆康....又傾左陣...一言難盡....7點上返車...過去富健...上左家姐度先...點知佢係度執野

8點幾先過伯父度....12人3貓1狗共處一室....一路食野一路睇女王的教室...好痛牙粒飛之>3<"

12點走人...打的返屋企...肥姑媽黎左我度訓....睇埋怪談...我又訓豬喇...同lg傾左陣...又訓喇



2006 年 9 月 30 日  星期六   晴天


-V-"擔心+開心 分類: 未分類

練波...痴線...得個幾個人咋...支力到爆....跟住去左粥鋪食野....7個人圍埋一張木台...

食完...佢地就上黎我度睇"死神再3來了"...好核突牙!!!><"help!!

睇完...玩層層疊....輸左一次....又玩tureORdare...我要同隻豬講"我愛你"牙!!!!!!!><"

3點幾....佢地走左啦....我就執屋啦....好hot....7點幾...食飯啦....8點幾搭車過lg度

哈!!我識得落車喎...但太黑喇...我吾敢行入去...驚到咩甘...跟住譚梓峰同便服哥哥落黎同我一齊上去

上到去...肥肥又係度喎...甘我就係度hea啦....hea到11點幾就走喇

LG:::你隻腳點呀?!"吾准你操勞牙!!!快D好返...吾准再食煙牙!!!



2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


很愛很愛你>3<" 分類: 未分類

朝早吾想老豆車....行返去...   早會...升國旗...    音樂   學拍子個D    PE*2   跳高...110

小息   係3C班PLAY    英文*2    好眼訓牙...小休個陣訓著左    LUNCH   冇食野...狂傾計

物理*2   溫默書+聽書    中文   默書...叫做識啦    放學...落去搵埋CHIb...就過大興喇

換3...練波...籃底...牛角...4角...陣...乙組5打5...掌上壓....甲乙5打5....冇D鬥志==|"

走人....GO左OK....買左個朱奶飲....傾計....6點幾走                           我已22小時32分冇食野喇!!!