*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


為何要這樣對我 分類: 未分類

MATHS*2    聽書....吾想吾合格     中史     發夢      小息    中文*2   講書      LUNCH    SCH

英文    冇得吾聽書    PTH   唱歌歌    歷史   遲放...悶~~    放左...落圖書館借書做閱讀報告

返上4樓...仲未放得住....咪入去坐下囉....好[支力]嘛....睇書書     搞掂...買雞翼*咖喱角....走...返屋企


痛!!!你痛我都痛....我冇諗過要同佢一齊...佢只係對我好咋...我同佢冇野架....吾好亂諗野....吾好吾理我!!!!

 



2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


好火牙!!!!! 分類: 未分類

妖~*黃麗珍....我點都記住你...我忍你!!!



2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


哇哈哈xddd 分類: 未分類

地理    落堂個陣....有人發現地理室入面有曱甴牙!!!=="

生活教育   寫願望....要happy甘過      中史    講書....聽書....發呆      小息

英文*2    吾使默書...但很難過    lunch   sch    中文    做聆聽...完全吾識?.?   maths*2    聽書...因我想成績好

放學   CHIb*YEEb上左黎我屋企睇野....睇到5點幾就走喇         我就等LG電話啦     佢打黎話佢黎緊喇....HAPPY到爆

上到黎....係房HEA左陣...就食飯啦...食完就落左惠康買糖水....我兩個食迷你啤酒杯MANGO布甸....好好味牙

又買左楊枝甘露AND荔枝甘露返黎飲....食完係房傾計仔....HEA到1045佢先走....BIBI