*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天


買返學鞋`` 分類: 未分類

早讀...英文報紙...悶悶悶悶....慢慢慢慢

MATHS*2   都有留心上堂既...不過吾知點解成日都諗起LG既?.?

中史   留心到爆  小息   中文*2   分組...派野...做野...讀書    LUNCH

英文   講書&報紙個D野    普通話   講書...抽短講次序   歷史   講書....發夢囉...好難明牙

放學...等埋YEEb*CHIb一齊行過去新墟啦...行到卓爾附近見到我媽

THEN繼續行啦....去到個間鞋鋪度啦...買鞋啦...跟住買完鞋...行左過吉島...買雞蛋仔食

再過去置樂...行左個圈....食腸腸....返吉島個陣...又買左雪糕食....肥死囉`` 

去左影貼紙相....好白痴 !!!! (一路行一路狂笑囉'''我地三個)

老公B``我需要你的心*人*呵護*關心 OKK??"



2006 年 9 月 11 日  星期一   晴天


放學...練波 分類: 未分類

早會....唱校歌...比人捉鞋....過左訓導...跟住又見到KEELY....又衰埋一樣喎...^口^

中文*   聆聽....吾知點甘啦

家政*2  講規矩啦...要帶D咩甘啦....坐邊度甘啦....會教D咩...講完就上堂堂喇

小息    MATHS  冇野要發表   ART   呂呂堂...唉~*吾知講咩好啦

LUNCH   ART   講中國藝術=="   英文*2  吾記得做左D咩喇

放學...拿拿聲換3...上球埸...射下波甘啦...MISS黎左...籃底...牛角...四角....來回跑....大走籃

6點幾走....好凍凍...COLD```



2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


LG`` IN MY HM ** 分類: 未分類

12點幾起左身啦....甘LG就打黎喇....話入黎搵我...甘就換定33等佢啦

1點幾...LG到左...甘就落去搵佢啦....之後落左大興粥鋪...叫左碎牛粥食啦...LG食[新鮮牛丸麵]

食完...返屋企喇...入左房一陣...跟住MUM整左蝦片....第一次有點焦了*.*

THEN LG入去睇媽媽整啦....覺得好得意....LG個陣好可愛牙 =]

又食啦...seeTV...cc下...mum入房訓豬....我地就入房訓埋一份喇

5點半左右....我地就起身喇...媽媽煮飯...我地就睇戲....老豆返左黎後就入左房訓喇

8點度....媽媽返工...又得返我地兩個喇....佢就陪我睇埋美女廚房先返HOME啦.....我就送佢落去搭西鐵啦

LG:::請不要分離!!!!```