*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


好掛住好掛住好掛住LG"""" 分類: 未分類

--就黎痴線喇!!!!!!

11點幾...個肚開始痛喇...之後12點45度...同媽出街...一路行過去吉島...去左美食廣埸食野

個BABE好得意...叫個吾識既哥哥做令仔...笑死...之後又行左去置LOK...買左件3....OK啦

跟住就行返屋企喇...點知MAMA打黎...話去M記食野喎...咪又去出食雞翼囉...

之後有PAIR釋記既...我諗F.1架姐...扮哂食薯條...但其實咀緊...都吾知算咩意思><"

冇幾耐就返屋企喇....返到....睇電視...跟住食飯...再電腦...電C....冇啦....陣間洗埋碗先

LG:::我係你心目中係咪已經吾重要喇?!"你仲鍾吾鍾意我牙?!"我真係甘可有可冇?!"我只不過係可以呼之則來*揮之則去既人?!"我沒有令你感動仍盡興?!"我高攀不起你?!"我比吾起你既兄弟?!"  [[不要離我太遠..掉頭望一眼就見]]呢個句野你吾會吾記得?!"



2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


SP0rt DAy 分類: 未分類

朝早起身好凍囉....凍死我咩...換3...著上身個D全部都好似大碼甘...大大件

8點30落街...J0IN埋YEEb*CHIb一齊去啦...開幕禮...播國歌個陣...支國旗係度飄下飄弄甘架

唱校歌啦....有出聲....之後就去左鉛球個邊...同KELLY個D吹水...吾使講我梗係吾得啦...重到甘

12:30放LUNCH....返屋企食...聽歌...一路聽一路T^^^T...13:30就走喇...

返到去...無耐就要標槍...第一次死槍啦...好正常...跟住第二次就OK...甘就入到8強

好似扔得好差甘啦...之後第二次就最正常...但始終都吾夠KEELY遠....><"

扔完..返上看台...GO  3C個度同YEEb坐....跟住牙毛跑1500米...勁搞笑...扮野暈低...XDDD

跟住張嘉寶牙個D係度玩MISS...笑死...之後4X400...我班拎第二/三....BT  [[YANb吾好甘啦...你都吾想架嘛]]

4:40放...買野食上天台坐...同CHIb傾計...跟住何B佢地差D玩出火...吾關我事架...跟住我同CHIb係甘傻笑

笑笑下...佢咮我地喎...原來溝緊女...卡卡/\/\*....之後想芷YAN*CHIb去天后個度...跟住就走喇

返到屋企7點幾...好攰...訓左教....3點幾起左身...好掛住LG...好想聽佢把聲...BT太夜喇!!!!

之後逼自己再訓過....一訓就訓到9點45...起身...睇電C....好掛住好掛住LG...BT返學



2006 年 10 月 31 日  星期二   晴天


LG !!!! 分類: 未分類
天應該亮了 你應該睡了 守一整夜的他應該走了
我應該哭了 你應該醒了 想一整夜的我該怎麼了 

好愛你 好想你 再這樣下去 我只會更牽掛
愛到最後我們還是改變不了 Ho
祝福 擁有你 所有的有情人終成眷屬啊
你給過的美好 留在沒有人到得了的地方

天應該亮了   我無法睡呢   我怎能放手
我怎麼哭了 你不該忘了 想一整夜的我該怎麼了

好愛她 好想她 再這樣下去 我只會更牽掛
愛到最後我們還是改變不了 Ho
祝福 擁有你 所有的有情人終成眷屬啊
所有的美好 留在沒人到得了

我好愛你 我好想你
我愛你 我想你