朝早起身好凍囉....凍死我咩...換3...著上身個D全部都好似大碼甘...大大件
8點30落街...J0IN埋YEEb*CHIb一齊去啦...開幕禮...播國歌個陣...支國旗係度飄下飄弄甘架
唱校歌啦....有出聲....之後就去左鉛球個邊...同KELLY個D吹水...吾使講我梗係吾得啦...重到甘
12:30放LUNCH....返屋企食...聽歌...一路聽一路T^^^T...13:30就走喇...
返到去...無耐就要標槍...第一次死槍啦...好正常...跟住第二次就OK...甘就入到8強
好似扔得好差甘啦...之後第二次就最正常...但始終都吾夠KEELY遠....><"
扔完..返上看台...GO 3C個度同YEEb坐....跟住牙毛跑1500米...勁搞笑...扮野暈低...XDDD
跟住張嘉寶牙個D係度玩MISS...笑死...之後4X400...我班拎第二/三....BT [[YANb吾好甘啦...你都吾想架嘛]]
4:40放...買野食上天台坐...同CHIb傾計...跟住何B佢地差D玩出火...吾關我事架...跟住我同CHIb係甘傻笑
笑笑下...佢咮我地喎...原來溝緊女...卡卡/\/\*....之後想芷YAN*CHIb去天后個度...跟住就走喇
返到屋企7點幾...好攰...訓左教....3點幾起左身...好掛住LG...好想聽佢把聲...BT太夜喇!!!!
之後逼自己再訓過....一訓就訓到9點45...起身...睇電C....好掛住好掛住LG...BT返學 |