*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 11 月 8 日  星期三   晴天


你怎麼捨得我難過?~"=[ 分類: 未分類

中文....吾記得做咩喇      家政*2....剪布...幫件3搵布     小息      MATHS....聽書

ART...測驗...一定要抄    LUNCH....同YEE*CHI*MANKI*馬仔....買左炒麵+柑桔檸檬

食食下...牙兔過左黎搵馬仔...係甘搞佢...搞到張櫈都趺埋...笑死...傻仔牙

ART....講紙X...吾識整==        英文....如常地講LISTENING...JASON講多左野...嘻"

放學....落左圖書館...諗住搵書做閱讀報告啦...吾覺意甘發現到D食譖...就諗住整比媽媽....生日啦

跟住就係度搵搵搵...我覺得都吾錯...幾好....5點幾就返屋企喇

對你的思念是一天又一天  孤單的我還是沒有改變
美麗的夢何時才能出現  親愛的你
好想再見你一面
秋天的風一陣陣的吹過  想起了去年的這個時候
你的心到底在想些甚麼  為甚麼留下這個結局讓我承受

最愛你的人是我  你怎麼捨得我難過
在我最需要你的時候  沒有說一句話就走
最愛你的人是我  你怎麼捨得我難過
對你付出了這麼多  你卻沒有感動過



2006 年 11 月 7 日  星期二   晴天


T^^^^^T 分類: 未分類

返學既野....吾記得喇....吾打喇...

放學上左籃球場...同維維*銘琪*SM打波...打到成身汗...6點幾返屋企


做咩牙....咩事牙...點解要吾理我牙...我諗左好耐喇...點解聽左電話都要收線...點解要甘樣HURT我...

我只想你聽我電話....話我知你想我點....係咪我真係好差....令你好辛苦?!"

你係咪有咩事牙....話我知啦....對吾住....我真係太蠢...吾知你諗咩



2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


心情不好"""" 分類: 未分類

返學既野...吾記得哂...只知放學個陣...調位....同我TOBY坐....-口-"...專登既MISS

之後快快腳甘搭車去友愛....今日甲組大件事...同TYT爭4強

今日我地手風吾好...明明入既...都吾入既...激死...

小馬又撞瘀左隻眼...提子撞到個肚...MOMO又5犯離埸=="

SO...我地16:24 LOSE...當然呢埸係甲組最後既一埸...

慣例...個個都要講野...個個都係度喊T^^^T

6點鐘...講完...就走人...