中文....吾記得做咩喇 家政*2....剪布...幫件3搵布 小息 MATHS....聽書
ART...測驗...一定要抄 LUNCH....同YEE*CHI*MANKI*馬仔....買左炒麵+柑桔檸檬
食食下...牙兔過左黎搵馬仔...係甘搞佢...搞到張櫈都趺埋...笑死...傻仔牙
ART....講紙X...吾識整== 英文....如常地講LISTENING...JASON講多左野...嘻"
放學....落左圖書館...諗住搵書做閱讀報告啦...吾覺意甘發現到D食譖...就諗住整比媽媽....生日啦
跟住就係度搵搵搵...我覺得都吾錯...幾好....5點幾就返屋企喇
對你的思念是一天又一天 孤單的我還是沒有改變
美麗的夢何時才能出現 親愛的你好想再見你一面
秋天的風一陣陣的吹過 想起了去年的這個時候
你的心到底在想些甚麼 為甚麼留下這個結局讓我承受
最愛你的人是我 你怎麼捨得我難過
在我最需要你的時候 沒有說一句話就走
最愛你的人是我 你怎麼捨得我難過
對你付出了這麼多 你卻沒有感動過
|