9點鐘起身...換3....9點30出門口...返學校...都ok凍...返到去...即係跑入去更衣室準備一切啦
無幾耐就齊人喇...我地就進行生日驚喜喇....先係叫蕭sir扮趺親...跟住搵人去叫miss曾
miss曾一上左去...我地就拎埋禮物隨後啦...跟住就同佢講*生日快樂*喇...卡卡
miss曾個樣由白色(擔心蕭sir)轉為紅色(意外驚喜)....真係好得意架"
跟住幫丙組送cake比miss啦....第二個驚喜...但有蠬燭冇火...KAKA....仲切埋蛋糕..一齊食
食完就練波啦....先猜板...放快攻...金銀銅...BT發生左小小誤會....好在最尾都冇事姐
1300 放人...甘我就返屋企啦...一直玩電腦...諗下野...1830媽媽返黎啦...1900就食飯啦
食完又再玩電腦....跟住睇東華啦...YUMIKO好慘!!!...小方好得意!!!...
P.S [緊張你多d...為你諗...愛你多d...24小時全天侯等你...讓你有幸福既感覺...]<--我會做到
冇你...日子一d都吾好過...去度邊都有你既回憶...連屋企都係...又發夢見到你了
你送比我既玫瑰花仲係度...我地個條鏈仲係度...你比我哈囉喂d糖仲係度...keroro隻公仔仲係度
你仲係我心入面...冇走過...只得你可以牽動我既心...接受吾到冇你既自己
好想同你一齊玩勁舞...好想同你出去睇燈飾...好想你蛓上我織既頸巾...好想同你做好多好多野
我想你比多次機會我...重頭黎過...忘記之前既野...過返開心既日子
我從未愛到 要生生死死那麼多
會令情侶受苦已是愛
但我答應我永不要重複犯錯
回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過
如愛我便愛 無需想太多
能此刻一起別理會旁人
祈望可給我 學會了法術就能像愛神
如愛你便愛 無需想太多
預感早已知道 (預感那人是你)
能認真一次 原因愛是你 |