*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


我是3面人?!`` 分類: 未分類

11點幾起身...睇電視...食飯...換3...1320出門口...係西鐵度...有個牙叔係甘講[爆炸!!爆炸!!]...講到爆大聲

到左tsw就已經1335喇....去到體育館就1345岩岩好....之後就入廁所啦....個個吾知係廁所做咩...坐哂係度

夠鐘...熱身...今日勁少人...又做多個新4角...8字...籃底...牛角...BBD....全埸比賽

hee...走到一球入既快攻...跟住YK講野...文傑介紹權千金....牙him同我地傾d野

傾哂就去左天慈7仔買雪糕&菊花茶....返去個陣見到個傻仔吾知做咩放比包奶係路中心....嚇死-0-

返去睇男仔練波啦....有join過佢地走4角...跟住又係度講鬼故...比隻him嚇死-0000000-

1900 走人....搭輕鐵...返到屋企樓下...見到廖美人...返到屋企...玩到2點先訓


分身術

一出街 能重遇你不禁心中暗喜
一轉身 為何又有一個分身的你
這裡有你 那裡有你
每個途人亦似足從前的你

彷彿將 藏在下意識中黑盒揭起
鎖起的 舊愛記憶集體傾巢逃離
四百個你 八百個你
企滿行人路裡 步步露殺機

無謂太過 我欠你什麼這麼迫我
你不是那一天 已撇下我麼
還是我 被害後幻像太多

怎麼我眼內 人人像你 人人是你
 沿途萬里 完全被封鎖
 前方街角尚有幾多個 徘徊著
 未散的 靈魂在共我拍拖
 你的分身 怎麼緊貼著我
 到底真的假的經已混和*

還是以前的事 不捨得的一個是我

小小的提示 亦會將你清楚記起
不小心 望見某君像你一堂濃眉
看進眼裡 也變作你
陳年舊戲幕幕又揭起

無謂太過 我欠你什麼苦苦追我
你不是那一天 已撇下我麼
還是我 極念舊 後患太多

REPEAT*

還是以前的事 最拋不低的那是我

沒有人懲罰我 完全是我 難平復淒楚
憑空的塑造出幾千個
徘徊著 未散的 靈魂在共我拍拖
那些追憶 本可一躍就過
我偏喜歡給它一再折磨
其實滿懷執著 不甘心的一個是我



2006 年 12 月 9 日  星期六   晴天


情埸上並無先知"" 分類: 未分類

9點鐘起身...換3....9點30出門口...返學校...都ok凍...返到去...即係跑入去更衣室準備一切啦

無幾耐就齊人喇...我地就進行生日驚喜喇....先係叫蕭sir扮趺親...跟住搵人去叫miss曾

miss曾一上左去...我地就拎埋禮物隨後啦...跟住就同佢講*生日快樂*喇...卡卡

miss曾個樣由白色(擔心蕭sir)轉為紅色(意外驚喜)....真係好得意架"

跟住幫丙組送cake比miss啦....第二個驚喜...但有蠬燭冇火...KAKA....仲切埋蛋糕..一齊食

食完就練波啦....先猜板...放快攻...金銀銅...BT發生左小小誤會....好在最尾都冇事姐

1300 放人...甘我就返屋企啦...一直玩電腦...諗下野...1830媽媽返黎啦...1900就食飯啦

食完又再玩電腦....跟住睇東華啦...YUMIKO好慘!!!...小方好得意!!!...

 

P.S [緊張你多d...為你諗...愛你多d...24小時全天侯等你...讓你有幸福既感覺...]<--我會做到

冇你...日子一d都吾好過...去度邊都有你既回憶...連屋企都係...又發夢見到你了

你送比我既玫瑰花仲係度...我地個條鏈仲係度...你比我哈囉喂d糖仲係度...keroro隻公仔仲係度

你仲係我心入面...冇走過...只得你可以牽動我既心...接受吾到冇你既自己

好想同你一齊玩勁舞...好想同你出去睇燈飾...好想你蛓上我織既頸巾...好想同你做好多好多野

我想你比多次機會我...重頭黎過...忘記之前既野...過返開心既日子

我從未愛到 要生生死死那麼多
會令情侶受苦已是愛
但我答應我永不要重複犯錯
回味過去每一吻
真切得 於嘴邊掠過

如愛我便愛 無需想太多
能此刻一起別理會旁人
祈望可給我 學會了法術就能像愛神
如愛你便愛 無需想太多
預感早已知道 (預感那人是你)
能認真一次 原因愛是你



2006 年 12 月 8 日  星期五   晴天


如愛我便愛...無需想太多 分類: 未分類

★°[||"`'心痛感覺重現×°||﹍               

早會...爆好笑...達達話有個活動將會係11/27舉行喎xddd...

中文...牙sir勁野...講岳陽樓記...可以講到甲骨文...但又可以講返黎架啵-0-"

家政*2....整得好慢牙我...[上堂去廁所...吾使聽書爽]...點知聽日牙嬋嘔牙....吾知咩事呢?.?

小息...做歷史作業     maths....miss真係吾係好識得講書!!!    Art....講字體歷史:-S

lunch...係學校食...同YEEb*SUS*沛熹....跟住同慧妍傾計....唉*好煩...但我真係信佢囉...吾知點解?.?

Art...佢追功課+罰抄...比佢扣左2分...點抄牙大姐...一本簿先抄到一次...仲要成粒鐘...有冇發燒?""

英文*2....dictation....quiz....識做...不滿!!...錯埋d[大意]野@.....

放左學就返屋企喇....睇電視...keroro&浪漫滿屋...[鍾意人...就去搵人...叫人吾好走啦] 慧媛說..

食飯啦...之後就玩電腦...無啦啦個lewis扮聲打黎...估左好耐先知係邊個...問埋d白痴野...低b

11點幾...煲腐竹蛋糖水...d蛋好樣衰...食到12點...睇左兩節孫悟空...張衛健真係做得好似

 

p.s   諗起你...當天你多麼緊張我....我的眼淚又流下來...我的心又再痛....

我什麼都沒有 只是有一點吵
如果你感到寂寞 我帶給你熱鬧
為你繞一繞 沒有什麼大不了 卻可以讓你微笑

其實我很煩惱 只是你看不到
如果我也不開心 怕(而)你轉身就逃
愛上一個人 一定要讓他相信 這世界多麼美好
對每個人 都說還好 我的心我的情你不需要明瞭
只要我對你好 這樣的溫柔你要不要

其實你愛我像誰 扮演什麼角色我都會
快不快樂我無所謂 為了你開心 我忘記了累不累
其實你愛我像誰 任何的表情我都能給
Woo 在你身上學會流眼淚