朝早返去個陣...撞到YEEb咪一齊返囉...跟住入到去就買左紅腸&蘋果汁...留返蘋果汁小息飲
早讀個陣...雪文個D同MISS講轉歌...但MISS又係度鬧鬧鬧...話雪文吾識做主席...屎忽!!!
音樂...考試...有人唱歌...有人古箏....我就梗係吹笛啦...冇準備架...拎左TRACY個張去吹
P.E....冇戴冬季TIM...玩乒乓波...超眼訓...有D暈TIM仲....咩事情?.?
小息...落左去食野啦...飲埋蘋果汁...傾下野甘啦 英文*2....又講個D野...都吾知佢想講咩...D問題好難答
LUNCH....同左牙兔個班食....食完...比維維拉左上球埸練波....係咪應該要練陣地呢?!
物理*2....背書...做實驗...個PA好煩!! 中文....默書....文言錯左9個...妖...如果佢比我改返就吾使比人鬧啦!!!
之後留低練歌...哈哈...開始有團結FEEL....練到5點走人...搭輕鐵過良田....去到男乙平中VS鐘聲打緊
我又見到好似佢既9號....比我見到15號既用途....佢地輸左啦...就到我地CWSFvs邱子田...佢地吾知做咩囉
係甘犯規囉....嚇死咩...豬肉真係好勁...好博...GD!!....研就吾使講啦...一向都勁料....HO個人技術好...
旺財d三分正到爆...瘋狗!!KAKA....最後就梗係嬴左啦....點知發現CAC輸左...吾係可以製造奇蹟架咩...點解會甘架
無幾耐就同左CHIb*安美*ANNDOG*TRACY去左7仔....今次冇買野食...D糯米飯都吾錯
食完野就搭輕鐵走人....安美提起佢...心情又開始DOWN喇...what's up !!
返到屋企....食飯啦...9點鐘做功課...做到10點就電腦+電c 喇...
11點8...老豆無啦啦入黎話我仲吾去訓喎....咪煩啦....打緊日記架嘛!!!><"
特別的愛給特別的你
沒有承諾 卻被你抓得更緊
沒有了你 我的世界雨下個不停
我付出一生的時間 想要忘記你
但是回憶 回憶 回憶
從我心裡 跳出來 擁抱你
特別的愛 給特別的你
我的寂寞 逃不過你的眼睛
特別的愛 給特別的你
你讓我越來越不相信自己
我還聽見 你的聲音
輕輕縈繞著我的心
我還不能 接受分離
就是永遠不能在一起
|