*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 12 月 13 日  星期三   晴天


是雨?是淚? 分類: 未分類

什麼事情可以甘凍!!?...早會....3c得個女仔...-0-"

化學...有聽過下書啦   生物*2....做實驗...聽書...好眼訓囉...zzz   小息 做功課

中文*2....牙sir有火...嚇死左    lunch係學校啦    打鐘...同馬子去廁所....遲左落去201

英文....吾記得做左d咩喇    地理...根本就冇留心聽書    班主任節.....練歌....笑死左

放學....落左更衣室搞D野啦....真係好Q火囉...我好聲好氣問你野....你甘串做咩姐...

搞搞下....吾理啦....同人鋤D....打鐘...出去天橋...係度傾計啦...傾到好悶...又鋤D

搞完一大輪...就行左過建生M記...食左兩件雞...真好味...XDDDDD

食完...就自己行返屋企啦....好大風....行到去台山...見到飛狗....都吾知佢係甘望住我做乜

返到屋企....即係食飯啦....食完就係張sofa度訓左喇...醒一醒...就上左床度訓喇


*我終於還是說了一句我愛你
 還記得那個微涼夜裡天空正飄著小雨
 心跳的聲音 像舞動奇蹟

 你看著我說千萬不要愛上你
 因為你只會讓我傷心別傻了快點喊停
 你那麼冷靜 忽遠又忽近

 我知道我對你來說也許太年輕
 我想我猜我問我終於了解
 原來為愛流的眼淚 也是種甜蜜滋味

只想 當我和你走在一起就已經決定
 不看不聽不問也不會放棄
 是你讓我了解自己 可以為愛那麼堅定

 只想 好想每天睜開眼睛就能看到你
 我知道我偶爾有一點任性
 不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避

Sorry我還是不會放棄愛你

REPEAT*#

Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄

REPEAT#

只想 好想每天睜開眼睛就能看到你

我知道我偶爾有一點任性
不管你做任何決定 究竟愛我還是逃避

Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄
Sorry我還是不會放棄愛你



2006 年 12 月 12 日  星期二   晴天


做完自己的一日`` 分類: 未分類

朝早返去個陣...撞到YEEb咪一齊返囉...跟住入到去就買左紅腸&蘋果汁...留返蘋果汁小息飲

早讀個陣...雪文個D同MISS講轉歌...但MISS又係度鬧鬧鬧...話雪文吾識做主席...屎忽!!!

音樂...考試...有人唱歌...有人古箏....我就梗係吹笛啦...冇準備架...拎左TRACY個張去吹

P.E....冇戴冬季TIM...玩乒乓波...超眼訓...有D暈TIM仲....咩事情?.?

小息...落左去食野啦...飲埋蘋果汁...傾下野甘啦      英文*2....又講個D野...都吾知佢想講咩...D問題好難答

LUNCH....同左牙兔個班食....食完...比維維拉左上球埸練波....係咪應該要練陣地呢?!

物理*2....背書...做實驗...個PA好煩!!    中文....默書....文言錯左9個...妖...如果佢比我改返就吾使比人鬧啦!!!

之後留低練歌...哈哈...開始有團結FEEL....練到5點走人...搭輕鐵過良田....去到男乙平中VS鐘聲打緊

我又見到好似佢既9號....比我見到15號既用途....佢地輸左啦...就到我地CWSFvs邱子田...佢地吾知做咩囉

係甘犯規囉....嚇死咩...豬肉真係好勁...好博...GD!!....研就吾使講啦...一向都勁料....HO個人技術好...

旺財d三分正到爆...瘋狗!!KAKA....最後就梗係嬴左啦....點知發現CAC輸左...吾係可以製造奇蹟架咩...點解會甘架

無幾耐就同左CHIb*安美*ANNDOG*TRACY去左7仔....今次冇買野食...D糯米飯都吾錯

食完野就搭輕鐵走人....安美提起佢...心情又開始DOWN喇...what's up !!

返到屋企....食飯啦...9點鐘做功課...做到10點就電腦+電c 喇...

11點8...老豆無啦啦入黎話我仲吾去訓喎....咪煩啦....打緊日記架嘛!!!><"


特別的愛給特別的你

沒有承諾 卻被你抓得更緊
沒有了你 我的世界雨下個不停
我付出一生的時間 想要忘記你
但是回憶 回憶 回憶
從我心裡 跳出來 擁抱你

特別的愛 給特別的你
我的寂寞 逃不過你的眼睛
特別的愛 給特別的你
你讓我越來越不相信自己

我還聽見 你的聲音
輕輕縈繞著我的心
我還不能 接受分離
就是永遠不能在一起



2006 年 12 月 11 日  星期一   晴天


學界八強=] 分類: 未分類

朝早起身沖涼....凍到痴左線...返到學校都warm D啦...好奇怪!!小食部新黎果個人識唱校歌喎?.?

maths*2....教書...同馬仔傾計...做功課     中史....聽書啦...ok明     小息...同徐倩如個d鋤D...超好玩...手風順

中文*2...辯論...今次做得好差...算啦...話掂佢地想輸....   LUNCH....同慧妍個班食....食食下...王子個D返黎...又一齊啦

英文....教CONITIONAL....麻煩     普通話....準備好少的短講....哈"我成日係度笑

歷史....MISS羅鬧人鬧足成堂...仲話要放學講埋課書先走得喎....睬佢都傻...執野去學界

同MANKI*盧曉*靜怡*子悛一齊搭車....我就係新圍落左喇....好快就到左...仲以為我遲到=="

跟住出左去睇平中打...文勇無幾耐就到左啦...甘我地就熱身牙個D啦...

1700 開波....唉*吾係正選囉...好傷!!!....牙SIR叫人吾好嘈....自己又係度嘈....好吾滿意你地囉

都吾知你地想打咩....諗D野好似吾係好周詳咋啵....完埸...嬴左...文勇話我有3個失誤...=]]]]

跟住出去MISS講野....唉*吾係你地打...你點知牙...你地夠喇...忍夠喇...HELP!!!    *有喜*

講完野...就落左7仔買芝士腸&雪糕....見到馬仔個D...無幾耐就搭車返屋企喇


接受我 蕭正楠

我未約會你 但其實心動
想見你 即使半秒 發個好夢
我未致電你 口齒敏銳無力放鬆
如果我示意 你會否感動

似有個小憲兵靠跪在 求見殿下
最怕你會置諸不理 捨看我造化

你若接受我好嗎 即使我沒情話從沒鮮花
我沒有裝出高深一套 只懂悉心周到 隨時隨地令你自豪

決定接受我好嗎 即使愛令人日和夜都牽掛
花花世界 靜靜和你 親親愛愛 等於完美

似有個小憲兵靠跪在 求見殿下
最怕你會置諸不理 所以我異常害怕

你若接受我好嗎 即使我沒情話從沒鮮花
我沒有裝出高深一套 只懂悉心周到 隨時隨地令你自豪

決定接受我好嗎 假使愛令人日和夜都牽掛
花花世界 靜靜和你 親親愛愛 便已足夠

交出一切只想你造夢亦放心
我要你為 愛情而倍覺驕傲
獻上幸福的感覺 愛得崇高
承諾過 實現最好 而能做到 woo

你若接受我好嗎 即使我沒情話從沒鮮花
我沒有裝出高深一套 只懂悉心周到 隨時隨地令你自豪

決定接受我好嗎 假使愛是連日和夜都牽掛 動人嗎
花花世界 靜靜和你 親親愛愛 等於完美