早讀...miss冇返...黃麗珍代堂...佢今日吾知食左咩藥...爆串咀-0-''
maths*2....冇得我吾聽書...因為maths對我成績黎講好重要
普通話...冇準備過既短講...氣氛吾錯...幾好.... 小息....d手指吾知做咩...發紫...嚇死我喇
電腦*2...測驗=0="....筆試吾係好識...access識做...但吾知岩吾岩....跟住做自己野喇
lunch....芷yan*CHIb個D出左去買野食...我就呆坐係度等佢地返黎....凍死我喇
英文....講W/B都可以講成堂囉...效率好似有D低 歷史....今次問書快左...但羅羅講書真係好慢
中文....對綜練啦...聽佢解個篇文言...又幾得意架喎 放學企左30MINS先企好哂D位....吾該你地團結少少好冇?.?
廢事理佢地...閃人先...落操埸搵CHIb啦....同CHIb*AMY一齊行過去啦...甘我吾小心趺左落單車徑...叫左一聲(高音)
跟住後面個D李琳係度笑我係米高積遜....=="....行行下又有個傻仔係度[嗚]左一聲....後面個D又係度笑佢喇啵
搞我同CHIb係甘笑....XDD...終於到左體育館喇...換3...睇平中VS侯中...第3節就出左去熱身...差D仆死T^^T
跟住返黎睇佢地啦...佢地打左兩次加時先得出勝負...盧盧係甘仆親牙><"....最後平中WIN!!!
佢地個個都喊哂....搞到我都想喊T^^T....跟住到我地打啦...我第一節有得出...爆驚喜""
我地防守好左好多....我有貢獻牙XDD...最後我地30:08...嬴左辛亥年...估吾到佢地係甘...
YA!!今次得一個失誤!!有進步!! 跟住MISS同我地講[你地吾會甘心拎銅牌架嘛!!]梗係啦!!
講完...就即係返屋企啦...食飯...食完又上左床訓...點知聽吾到鬧鐘響...起吾到身做功課....一訓就訓到聽日喇
我想念去年的冬天 下著雪的那一夜
你給的溫柔 緊握的雙手 溫暖整個寒冬
*失去了曾經的擁有 在你離開以後
帶走了笑容 只留下寂寞 忘了幸福是什麼
#沒有你的夜 特別的漆黑 只能閉上雙眼去感覺
沒有我的夜 誰在你身邊 代替了那個從前
Repeat *,#
能不能再聽一次你說愛我 回到還在你懷裡的時候
能不能讓我再一次擁有 曾屬於我的溫柔
能不能讓我再一次擁有 曾屬於我的溫柔 |