*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 12 月 16 日  星期六   晴天


>3<"十分愛.. 分類: 未分類

9:30 返sch練波...凍到傻左...今日準繩度幾好...之後練快攻個d啦

10:50  就成大班人行過去田家炳...踩埸...我地今日大獲全勝...佢地傷亡慘重

13:30  就完埸...我地就走人啦...同CHIb*雞b去左食車仔麵...一D都吾好味

食完...就返屋企啦...做功課...玩電腦...睇電C...5點幾就去左沖涼...甘早沖都甘凍既==

之後電腦...功課...電C甘啦...好凍!!! 


分手後一分鐘 便有後悔聲音
能傷我最深的人 偏得我心

*應該漠不關心 然而還著緊
 當攬緊他人 想起跟你熱吻 (冇甘做)

 愛過太深 原來身體會疑問
 再沒法可適應別人
 願醉掉了 能容許你憐憫


#早知不應試愛 未放開 便節哀
 有情人 日日夜夜同分開感慨
 避開 願你改 一個 小小意外
 未悔恨我未會知 不散不愛

  話放開 未放開 雨驟來
 才能提示真愛是確實存在
 愛滿分 竟是換來 痛亦滿分
 可否錯一次以後 一直愛
 (可否錯一次以後)#

分手後天天都是最重要犧牲
皮膚有你的指紋 刻得太深

REPEAT*##



2006 年 12 月 15 日  星期五   晴天


○﹝--又凍又熱 分類: 未分類

--如果碰上你*是我的運氣﹏               

|"那麼我已花光了我的運氣『~

一訓就訓到12點....發吾少有關你的夢....是我太愛你了嗎??

1點幾煮叉燒湯烏冬....一路食一路睇[真命天女]....1點45就落興輝打波啦...同甘甘*倪仔

對你好失望!!!....入左一球三分=]....4點去左YEEb樓下等佢...之後一齊搭車過良田

去到TLLFvsMKP...TLLF嬴係應該既...但MKP都吾弱架啵...睇睇下...過左隔離...緊張到死左

陳瑞芝反販為勝...開心死佢地...可憐對手就.....(見到某人)....睇返另一邊啦....TLLF嬴左!!

1730  陳黃VS侯中  豬肉真係好勁...都吾知食咩大既    財財今日吾知做咩事   HO入左3分耶!!! 總之個個都好勁啦!!!

雖然我地一直都比對手拋離10分...但後尾經我地啦啦隊既鼓勵....最後以兩分之微...嬴左

抵你死牙...侯中...甘串...話我地陳黃牙喇...好叻咩...而家你有冇牌拎牙....我地男女籃都有喎....

睇完...就搭車返屋企啦...真係好鬼死凍...吾好講笑...+有你係我身邊可能會好D!!!(自我安慰)你覺得呢??+

返到屋企...開電腦...食飯...睇電視...打日記...陣間做少少功課...之後就訓豬=]]

 


 

開心因我遇上你 傷心因故事太美
相識已是種福氣 相戀締造了傳奇

開心因我望遠處 傷心因約定太遠
天空降白色的雪 收起眼淚不肯說穿

我好愛你 需要你
我得到你 怕失去你
緊緊擁抱過 傾心相愛過
然後結果不想太多

你心太美 好愛你
缺少氧氣會失去自己
他朝不理我 清醒不算錯
唯願痛苦一拖再拖

我好愛你 需要你
我得到你 怕失去你
緊緊擁抱過 傾心相愛過
然後結果不想太多

你心太美 好愛你
缺少氧氣會失去自己
一生都銘記怎麼講愛你
融掉了打開的心扉

-我好愛你!! 你好愛我??



2006 年 12 月 14 日  星期四   晴天


○..可以嗎??" 分類: 未分類

早讀...miss冇返...黃麗珍代堂...佢今日吾知食左咩藥...爆串咀-0-''

maths*2....冇得我吾聽書...因為maths對我成績黎講好重要

普通話...冇準備過既短講...氣氛吾錯...幾好....        小息....d手指吾知做咩...發紫...嚇死我喇

電腦*2...測驗=0="....筆試吾係好識...access識做...但吾知岩吾岩....跟住做自己野喇

lunch....芷yan*CHIb個D出左去買野食...我就呆坐係度等佢地返黎....凍死我喇

英文....講W/B都可以講成堂囉...效率好似有D低     歷史....今次問書快左...但羅羅講書真係好慢

中文....對綜練啦...聽佢解個篇文言...又幾得意架喎    放學企左30MINS先企好哂D位....吾該你地團結少少好冇?.?

廢事理佢地...閃人先...落操埸搵CHIb啦....同CHIb*AMY一齊行過去啦...甘我吾小心趺左落單車徑...叫左一聲(高音)

跟住後面個D李琳係度笑我係米高積遜....=="....行行下又有個傻仔係度[嗚]左一聲....後面個D又係度笑佢喇啵

搞我同CHIb係甘笑....XDD...終於到左體育館喇...換3...睇平中VS侯中...第3節就出左去熱身...差D仆死T^^T

跟住返黎睇佢地啦...佢地打左兩次加時先得出勝負...盧盧係甘仆親牙><"....最後平中WIN!!!

佢地個個都喊哂....搞到我都想喊T^^T....跟住到我地打啦...我第一節有得出...爆驚喜""

我地防守好左好多....我有貢獻牙XDD...最後我地30:08...嬴左辛亥年...估吾到佢地係甘...

YA!!今次得一個失誤!!有進步!!    跟住MISS同我地講[你地吾會甘心拎銅牌架嘛!!]梗係啦!!

講完...就即係返屋企啦...食飯...食完又上左床訓...點知聽吾到鬧鐘響...起吾到身做功課....一訓就訓到聽日喇


我想念去年的冬天 下著雪的那一夜
你給的溫柔 緊握的雙手 溫暖整個寒冬

失去了曾經的擁有 在你離開以後
 帶走了笑容 只留下寂寞 忘了幸福是什麼


沒有你的夜 特別的漆黑 只能閉上雙眼去感覺
 沒有我的夜 誰在你身邊 代替了那個從前

Repeat *,#

能不能再聽一次你說愛我 回到還在你懷裡的時候
能不能讓我再一次擁有 曾屬於我的溫柔
能不能讓我再一次擁有 曾屬於我的溫柔