訓到12點幾就起左身....叮飯食...無幾耐YEEb上左黎....搞到1300出門口
行過去新墟陪佢拎褲...跟住係吉島度行街啦...成個傻po甘
去左id:c睇野...見到D野好CUTE...買左一樣野做班會禮物...如果仲同你一齊...我地會買果對公仔
買完...就去左美食廣埸...食M記...見到師兄...-0-" 1500 走人....搭車過友愛啦
去到打比安美...原來係蝴蝶練波...唉*...咪即係過去囉...行到我死死下
去到即係換3....出到去岩岩好...個熱身好似練體能甘...咩事情?...跟住走4角啦...不完美!!!
連續20球籃底....射到灰哂...跟住3打2...2打1啦...玩左2次...就走人喇
換返3...行去富建搭962...等個陣凍到死...屎忽...佢行左30MINS都仲係屯門...==
出到HK個邊...仲凍...搭車去婆婆度啦...去到即係食飯...9:30就走人喇
返到黎...做下功課....玩下電腦...2點鐘先訓...@@"
愛過的 來合唱
與萬人拍掌 光捧正閃亮
回憶卻更明亮 想到那一夜
場內兩個 鬥過安哥再響
有過的 成絕唱
我仍然妄想 呼喊夠響亮
或者再到台上 不信這一段
難道變了 全無安哥的個唱
@ ho...he...ho 哪位當晚吻我說場地冷
ho...he...ho 哪位當晚與我去送玫瑰花
發覺我正紅著眼 舊座位沒有他
就像盛事未到一次壓軸 就著了燈
我信你也紅著眼 寂寞便在紅館中一起呼喊
就算再多的嘈雜 我失戀會喊
喊過的 來合唱
會治療創傷 光捧變虛弱
隨即撇棄途上 戀愛也一樣
還未見過 全年演出的個唱
repeat @
*ho...he...ho 哪位今晚吻我說場地冷
ho...he...ho 哪位今晚與我去送玫瑰花
發覺我正紅著眼 舊座位沒有他
就像盛事未到一次壓軸 就著了燈
我信你也紅著眼 寂寞便在紅館中一起搜索
就趁這分鐘夠黑 我想起會喊
repeat *
|