*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 12 月 19 日  星期二   晴天


明知做戲-vv-" 分類: 未分類

中文   聆聽...超搞笑...牙sir講完d野...就吾小心播左句野出黎...答得好岩tim...笑死我地喇xdd

家政*2   吾識用e車牙><"....件3就黎整好喇...bt個男model吾岩住=="...佢甘多肌肉!!

小息...幫馬仔做maths功課     數學   教書...搞d白痴野   視藝   寫篆書喎...我覺得自己都寫得吾錯/\/\"

lunch...係學校同carpui*yan*chi*mei*manki一齊食啦...買左超多小食黎食...肥死我喇!!

1300 返上409...練歌...d人動作好慢...搞到我好燥...哈xd...企黃伯隔離...有得玩

視藝   繼續寫字...妖...又扣分喇...我欠佢[聖誕卡+罰抄]耶...     英文*2  吾記得做左d咩喇...bt記得好眼訓!!

放學...繼續練歌啦...班男仔真係好救命...搞埋哂d爛野...==....練到5點鐘...isu叫我地落去hall

等左陣...就上左台...大家就係度唱唱唱啦...唱完大家都係度笑...跟住返上409拎野...走人

返屋企....食飯...食完即做聖誕卡啦...一路睇電視一路整....就係甘整到0130先訓...zzzzzz

 


 

等你的汽水喝一半給你加片薄冰
等你的桌面滿瀉我總會打理重整
不想純情 不夠聰明
你未發現我的身影

得我幫你依照編碼整理家裡電影
只會得我一個幫你選購喜愛鈴聲
天天如常 估你心情
等一個眼神求証 一閃擦過如流星

怎麼我為我做過的感到驚怕
就像愛嗎我也不肯定恐怕
我以為存在嗎 千變萬化
從來不肯開口可相信嗎 離譜嗎

請你不要阻我喜歡你
 明明是愛但你未說話你扮作閃避
 這個沉默冷靜的你毫無辦法處理
 其實我亦怕是錯摸心理

 總有天會等到好天氣
 遊行示愛大叫著你在某大遍草地
 等你無用退避不過仍然害羞的你
 還是顧忌太不爭氣 明知做戲*

即使你未太在意不感到驚訝
現在要說愛你請準備招架
勇氣還存在嗎 不要害怕
隨時真的膽敢親手送花 離譜嗎

REPEAT*

不過不要阻我緊張你
如何令你愉快讓我辨妥為你準備
喜愛沉默冷靜的你還是自信的你
仍願意為你造一些驚喜

總有天會等到好天氣
遊行示愛大叫著你在某大遍草地
等你無用退避不過途人目光不理
期待貼著你的手臂 無須做戲

等你喜愛等你不愛就憑摘毫驗証
想愛不愛偏愛不理亦同樣難劃清
天天如常 估你心情
不想撲索來求証 爭取過趁還年青
終於你下決定來答應 太動聽



2006 年 12 月 18 日  星期一   晴天


就算結果如此...但我仍是愛你 分類: 未分類

好早就返學...返到去好q凍...咪著住件[嬲]囉...點知早會完左...比訓導捉...又寫手冊

地理...企左成堂...同2個楊雪一齊play....笑鬼死     生活教育....[情為何物]...根本就冇聽佢講書...*腦袋不停為你轉到企不起*

中史....聽書    小息        英文*2....講oral....好鬼死眼訓        lunch....返屋企食...執3

中文....派造句....今次有好多個佳!!ya*吾使比佢鬧       數學*2....教新課題...一路傾計...一路聽書...高!!xd

一放學...落左操埸...食左個牛角包...睇左陣報紙....就同維小維一齊過蝴蝶啦....去到只係見到蕭氏夫婦

即係去換3....一出黎就射波....今日大概射左70球度啦...吾計入同吾入啵...射到手都酸

5:30  開始多人喇...CHIb黎左....乙打丙+蕭SIR....吾使講乙組梗係嬴啦...我都剷左吾少...=]]

6點完埸...MISS請野飲...今日得7個人練波...新低...講完野...就同CHIb*慧妍去左麥記

見到尹記...死仔係甘啤住我...之後CHIb又倒左D朱奶落我度喎...搞到我大叫==

跟住就同TwL入黎喇...我又雙眼發光甘望住佢啦...佢又挖苦我喇>3<"    買左包著條食...SHAKE...傾陣計

6點9度走人....返屋企...食飯...電腦...玩到10點幾...就訓        ZZZZZZZZ


P.S   雖然我早就知你會SAY NO....但我都吾開心....睇到你打[冇可能]...我個心真係會沉左沉....我又吾識點講....令到自己仲灰....但我肯定既係...我仲鍾意你...我吾會當你係水泡...我會為你已改變...你要接受返我...先知我有冇改變...你吾鍾意咩...我就吾做D咩...只要你講...我就做到...最大希望你可以接受返我....同我一齊...相信我...我吾會再令你心痛      接受我??


2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


000有了你.世界更美!!!`` 分類: 未分類

訓到12點幾就起左身....叮飯食...無幾耐YEEb上左黎....搞到1300出門口

行過去新墟陪佢拎褲...跟住係吉島度行街啦...成個傻po甘

去左id:c睇野...見到D野好CUTE...買左一樣野做班會禮物...如果仲同你一齊...我地會買果對公仔

買完...就去左美食廣埸...食M記...見到師兄...-0-" 1500 走人....搭車過友愛啦

去到打比安美...原來係蝴蝶練波...唉*...咪即係過去囉...行到我死死下

去到即係換3....出到去岩岩好...個熱身好似練體能甘...咩事情?...跟住走4角啦...不完美!!!

連續20球籃底....射到灰哂...跟住3打2...2打1啦...玩左2次...就走人喇

換返3...行去富建搭962...等個陣凍到死...屎忽...佢行左30MINS都仲係屯門...==

出到HK個邊...仲凍...搭車去婆婆度啦...去到即係食飯...9:30就走人喇

返到黎...做下功課....玩下電腦...2點鐘先訓...@@"


愛過的 來合唱
與萬人拍掌 光捧正閃亮
回憶卻更明亮 想到那一夜
場內兩個 鬥過安哥再響

有過的 成絕唱
我仍然妄想 呼喊夠響亮
或者再到台上 不信這一段
難道變了 全無安哥的個唱

@ ho...he...ho 哪位當晚吻我說場地冷
ho...he...ho 哪位當晚與我去送玫瑰花
發覺我正紅著眼 舊座位沒有他
就像盛事未到一次壓軸 就著了燈
我信你也紅著眼 寂寞便在紅館中一起呼喊
就算再多的嘈雜 我失戀會喊

喊過的 來合唱
會治療創傷 光捧變虛弱
隨即撇棄途上 戀愛也一樣
還未見過 全年演出的個唱

repeat @

*ho...he...ho 哪位今晚吻我說場地冷
ho...he...ho 哪位今晚與我去送玫瑰花
發覺我正紅著眼 舊座位沒有他
就像盛事未到一次壓軸 就著了燈
我信你也紅著眼 寂寞便在紅館中一起搜索
就趁這分鐘夠黑 我想起會喊

repeat *