*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


沒有你...我這個聖誕並不完美 分類: 未分類

-  MERRY   X'MAS 

1點鐘...係椰林莊同老豆食野....食到2點鐘...就去左搭960啦...同埋sus*yee

出到去...轉叮叮...好q多人耶....去到銅鑼灣落車...行過去工展會...頂!!...入面超多人囉...係甘逼逼逼

行完....就去左過商埸度玩games....嘻*有禮物....喂住行左去SOGO...行左個圈...就去左時代廣埸...見吾到JOEY*EASON

再搭叮叮....去天星碼頭....新果個超樣衰...過到對面文化中心啦...等睇激光...D煙花一般姐=)

睇完8:30...就行去MK啦...好令D燈飾...去到旺中...陪YEE買褲...我都想買耶!!!

買完...就走人...搭車車....超眼訓...係新墟落車....好Q凍耶...返到屋企即係訓豬=]

P.S  點解你可以甘快放低我? 吾通我愛的,,,真比你多??

 


 

#(我)想過開心聖誕 若然要有聖誕歌
開罐頭聽到厭 就由我去唱首好過
給我新歌試唱 若重播陳年行貨
讓我去唱唱我的感覺 嘗試沉悶上求突破#

聖誕節傳來聖誕歌 播了再播我也奈何
傳來舊願望 傳來舊夢想 你也懶去再包裝過
年年聖誕節 雷同聖誕歌 怕我老了還在播
但有哪個會覺得不妥 連Jingle Bell都照收貨

Repeat #

鹿車 雪橇 哪裡叫我感觸過
等我 寫過 有兩句至少關於我
我當我不懂作過 第時也從頭填過
讓聖誕裡有點新意 嘗試沉悶上求突破

又到聖誕 誰又在慨歎
又到聖誕 更加超怕冷
獨生人最悶的夜晚

睇燈飾 攪抽獎 悶都未算慘
佢無約你咪示弱 今晚可以約返佢玩
呢班friends o個班friends 預o左陪你玩
至怕你 怕寂寞 是但執一個仲煩

睇身份證似係大人 個心其實仲細
應該加緊搵幾隻襪 早D o抖安心等禮物
六月份就話定係要乜 隔日提時時提o黎造勢
你明知比o個係你老豆o黎

神秘禮物買D乜o野 不准超過一百蚊
逢聖誕就有呢味o野 攪抽獎叫做例行
打開今年禮物一睇 比起當年確係竇泥
階因今年市道跩 零用咁少又未夠洗
即使今年禮物細 其實有心送也矜貴

棵聖誕樹就算七呎 亦冇乜氣氛 都冇落雪
穿上厚襪換上手套 亦冇乜氣氛 都冇落雪
難道要求白雪 先求求大節 唔落雪 點解決
只有假日 並無佳節 好彩o係香港 都幾親切

看看直播新聞 面前坐滿熟人
聖誕突然令我也想一一吻吻
光坐沒節目 氣氛已經夠動人
我抱住最好友人 點上幸福香薰
大家都不缺席 已經感激到震

Silent night, holy night 好姊妹 已到齊
靜靜一家親 已很美麗
靜靜摸杯底 冇聲咁滯
笑笑口拉住各位 好過集體唱爛泥

We wish you a Merry Christmas
We wish you a Merry Christmas
如果冇乜收到禮物
何來Happy New Year

Repeat #

我要過聖誕的感覺 報佳音傳遞過



2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天


出camp! 分類: 未分類

平安夜快樂!!*

訓到8點...入左房訓...好訓好多...訓左9:20先有人叫我起身

快快手執返D眼耳口鼻....就食早餐...個糯米雞好好食...練波遲到...之後分組打波...全部都2勝2負

好在我地吾使做掌上壓....就返去執間屋比人坐啦...最佳球員3個...第1::mo記...第2::提子同小馬

進步獎就有安美拎左...嘻=]....跟住落去食飯啦...搞一大輪先食得...唉*低Form!!

之後蕭sir請食布丁...食完就出去影相...跟住再上車...睇ki比我個本漫畫...d樣都吾岩襯既

睇左大部分...就好眼訓甘...訓著左...去到吉島...有d人落車啦...我就奸詐甘係屋企樓下落

返到屋企...開電腦玩...玩到7點...就同YEE出去...見到成彬個PAIR...激死...成條街都一對對

行左去置樂食拉麵...個塊雞扒細過我手掌==....18蚊豪比佢...食完就行返大興啦...坐涼亭...見到SUS

一齊坐...坐左陣...諗住走既...點知係大寶見到家輝個班...咪上去傾陣囉...點知班屎忽鬼係度笑我地...><"

過左0000就返屋企...係張SOFA度訓左...好凍!!!!  


如果你想我哭 憑恐嚇就能夠
而你其實不必 真的要走
除非我不夠好 毋需再做朋友
而你情願孤單 都不接受

*要是我 先開口 很需要 你逗留
 告白有用 還是根本沒有
 求求你 保護我 可是個 更差理由

 不要離我太遠 掉頭望一眼就見
 分隔開 過了十米 我便懷念
 不要離我太遠 突然離開我視線
 這個心 也會被你牽走一片


#就算辭行未可以避免 請你走之前
 仍能讓我發現 曾為我真的心軟#

離開你一秒鐘 立刻我就頭痛
誰人陪在身邊 都不放鬆
情感已經接通 明顯你在遙控
如你留在對岸 怎麼會動

REPEAT*#

不要離我太遠 二人離天百丈遠
心愛的 為何又要變做懷念
不要離我太遠 突然第三次大戰
極惶亂 仍然盡快趕到面前

REPEAT#



2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天


CAMP"" 分類: 未分類

最遲叫我起身==...快快手執返D眼耳口鼻就走落去食早餐...妖!!有瘀野....好Q瘀牙!!!

食完...返上去換3...再落黎練波...練返個D野啦...練完....又食飯喇

食完...返上去換3...係度玩大混合啦...KILLER...好玩

3:30就落左去玩繩網...頂!!好心D人玩完就除出黎比其他人玩啦...霸住哂...

4:30去左玩氣墊球....好玩...成班lowB...哈哈...玩完就落左球埸...踢波...笑死咩

踢完又返上去換3...再落返黎食飯...食完...又返上去...再返落去球埸....練波

今次玩JUMPOVER...好玩...佩服自己!!!....練完...上返去....去左文文度一陣...跟住過左黎玩波波

跟住就係我間房玩GAMES...好玩...笑爆肚...跟住小馬個D又過埋黎玩喎...MCkiller...真係好正

玩到4點幾...佢地先走...甘我就call梁浩賢啦...叫佢陪我傾通頂...點知佢眼訓既情緒傳左比我

5點鐘訓左....人地諗住睇日出架嘛>v<"...