賴床....1400起身....睇電C....沖返個涼....爽=]....
沖完涼....返房做暑假作業....做左D甘啦....SD SMS比老公
4:00 老公先出黎....甘又肚餓....去7仔...買左個餈飯食 4:30 老公先到屯門....遲大到喇...==
5:00 到蝴蝶....行門口見到盧盧....原來佢都遲到啵....甘佢就陪我換3...
之後坐到5點2-3個字就入去啦....比YK""MAN勇問點解遲到....==
1700 練波....做來回跑牙....><"討厭死....之後對傳上籃....同RAINBOW夾....有幾次做得幾好...xdd
比賽....可能我表達能力真係太差喇....傳波又傳得樣衰....我都冇咩心機打喇....新低::37:0 =="
1900 完啦...諗住走得...點知個HIM講完....就到MAN勇....之後就到EDISON講....我要走牙!!!!
1930 換返好3...去搵老公*YEE....我地上新屯中....諗住食M記...點知我家姐係度開生日會喎....幾搞笑
2030 去左吉野家...食煎雞飯....好味....食完....又去7仔食[碗仔翅]....真係好好味....又見到牙華啵*.*
2100 諗住去睇"龍虎門"....BUT吾夠$$....老公遲D同你去睇""".....
2115 去到屯門站....搭西鐵過YUEN LONG.....老公話去個邊食糖水....
2200 去到"有益甜品"....老公食"椰果涼粉西米露"....我就食"雜果西米露"....真係新鮮雜果黎架....
2300 譚梓峰又黎埋一齊食啵....佢食"椰果西米露"....食食下....洪爸黎埋一齊食....
2400 洪爸車我返屋企....不消10分鐘咋....勁快....BIBI老公佢地啦
返到屋企....老豆係度....媽子返工....BUT留左飯比我....食左幾啖....好想食野牙!!!! @.@"
沖涼....食媽子留比我既野....之後睇"怪談"....好睇!!!好睇!!!....睇完就打日記喇""""
理想情人
穿上洋裝看著手錶 時間快到心碰碰的跳
和你的第一次約會來臨了
金色的陽光灑滿人行道 換了新唇膏把頭髮弄好
要你看到我的好
*喜歡看你走路充滿自信 說話時候你的專注眼神
溫柔的表情笑容裡的天真
我相信 找不到有比你更好的人 你心裡理想情人是幾分
是否也會有我的份
**好想知道你的100分 會給怎樣的人
親愛的你不要再陌生 增加我戲份
我想問 親愛的你把感情升等 朋友變成情人
可不可以 告訴我標準 不要讓我一直等** *
repeat*
聽著那時間滴答的走 對街的你在點頭
好像一個夢 漸漸 走到我前頭
repeat** |