*. ∫× 餅b〝日記 - QOOZA BLOG 網上日誌
*. ∫× 餅b〝日記
×`•|!,,任我不停的大叫你'|| !●]
     ' ''**____但你依然頭也不回的遠走..”*
oe8ot7
暱稱: lego
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
不安的除夕
練波
MAMA生日
食飯
沒有你...我這個聖誕並...
好友名單
站內搜尋
2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


....學校練波喇""" 分類: 未分類

1200 起身....一路坐下....訓下甘....就去到1300   1300 開始食野....慢慢食....食到1400

1400 繼續睇電C....HAHAHA   1500 換3.....   1530 出門口.....GO湖山

1600 到湖山.....MISS&SIR未到   1630 SIR到左喇.....MISS有事冇黎....開始練波

吾識吹波的物體.....很討厭!!!!   1830 放左....返屋企   1900 返到屋企....沖涼....食飯

2000 出門口...過YUEN LONG搵老公...   2030 到YUEN朗....見到老公*佢D FD....又一直行

行左去北江....今次去左大快活食野....食下野...傾下計甘...之後搵埋佢個FD條女就過左吾知邊度既park啦

坐坐坐.....坐到2200....之後返屋企.....我地先送佢個fd條女去搭車.....跟住老公再送我返屋企

2300  之後同老公去左我樓下park坐.....親密接觸......

2350 送老公去搭西鐵.....差d撞到媽媽..... 2400 去到西鐵站.....佢竟然話我知"最後一班列車已開出"

就係呢個時候.....佢老豆就打比佢....問佢返去未喇....甘老公就話冇車....叫佢老豆黎接佢啦

甘我地就去左新墟間7仔.....食杯麵啦....岩岩開始食炸....佢老豆就到喇....so就BIBI老公返HOME!!!!



2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天


為8月以練波"" 分類: 未分類

奇蹟牙"""今日我竟然係第一個到湖山牙.....跟住仲等左2個鐘先打波波(1600)....

一黎就3 on 3啦....打左一埸....跟住就冇打喇....d人冇咩心機打....

1700 我走去搭西鐵....過YUEN LONG搵老公*譚梓峰.....

去到YUEN LONG站個陣.....個譚梓峰D筋真係鬆到啪啪聲架....有問題的!!!!

之後我地一路向直行....行左去北江....原本搵人....點知人吾見....我地就去左食野

我同老公叫左個豬頸肉湯米&水晶青蘋果(好似)....譚梓峰叫左個三文治&華田

叫個陣"等野食個陣"食緊野個陣"食完野個陣....個譚梓峰狂講笑野....搞到我同老公狂笑XDDD

食完野....1900我地行過去天耀啦....係耀華度落腳啦....2030老公*譚梓峰有野搞....我就食珍寶珠&睇漫畫

2130 睇完本漫畫啦....出左去坐+同YEE傾電....坐坐下...警鐘響起....但冇人走架囉....*.* 好采係警鐘誤鳴

2200 老公搞點...甘老公同譚梓峰就送我返去喇.... 2230 返到屯門...BIBI老公喇!!!



2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


燥燥地>>>開心>>>無奈>>>開心 分類: 未分類

賴床....1400起身....睇電C....沖返個涼....爽=]....

沖完涼....返房做暑假作業....做左D甘啦....SD SMS比老公

4:00 老公先出黎....甘又肚餓....去7仔...買左個餈飯食 4:30 老公先到屯門....遲大到喇...==

5:00 到蝴蝶....行門口見到盧盧....原來佢都遲到啵....甘佢就陪我換3...

之後坐到5點2-3個字就入去啦....比YK""MAN勇問點解遲到....==

1700 練波....做來回跑牙....><"討厭死....之後對傳上籃....同RAINBOW夾....有幾次做得幾好...xdd

比賽....可能我表達能力真係太差喇....傳波又傳得樣衰....我都冇咩心機打喇....新低::37:0 =="

1900 完啦...諗住走得...點知個HIM講完....就到MAN勇....之後就到EDISON講....我要走牙!!!!

1930 換返好3...去搵老公*YEE....我地上新屯中....諗住食M記...點知我家姐係度開生日會喎....幾搞笑

2030 去左吉野家...食煎雞飯....好味....食完....又去7仔食[碗仔翅]....真係好好味....又見到牙華啵*.*

2100 諗住去睇"龍虎門"....BUT吾夠$$....老公遲D同你去睇""".....

2115 去到屯門站....搭西鐵過YUEN LONG.....老公話去個邊食糖水....

2200 去到"有益甜品"....老公食"椰果涼粉西米露"....我就食"雜果西米露"....真係新鮮雜果黎架....

2300 譚梓峰又黎埋一齊食啵....佢食"椰果西米露"....食食下....洪爸黎埋一齊食....

2400 洪爸車我返屋企....不消10分鐘咋....勁快....BIBI老公佢地啦

返到屋企....老豆係度....媽子返工....BUT留左飯比我....食左幾啖....好想食野牙!!!! @.@"

沖涼....食媽子留比我既野....之後睇"怪談"....好睇!!!好睇!!!....睇完就打日記喇""""

 


 

理想情人


穿上洋裝看著手錶  時間快到心碰碰的跳
和你的第一次約會來臨了
金色的陽光灑滿人行道  換了新唇膏把頭髮弄好
要你看到我的好

喜歡看你走路充滿自信  說話時候你的專注眼神
溫柔的表情笑容裡的天真
我相信  找不到有比你更好的人 
你心裡理想情人是幾分
是否也會有我的份

**好想知道你的100分  會給怎樣的人 
親愛的你不要再陌生  增加我戲份
我想問  親愛的你把感情升等  朋友變成情人
可不可以  告訴我標準  不要讓我一直等** *

repeat*
聽著那時間滴答的走  對街的你在點頭 
好像一個夢  漸漸  走到我前頭

repeat**