- */-!﹏s!U 藹〞]]/>!}
loVE′﹄排球﹃ ︾︴4 eVEr

你地永遠都係我既好朋友

我地既友誼係永遠都唔會變嫁

↙fOrevER fRienD↗
oioi360
暱稱: ''+.B eltT!L*..=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-09-16
2009-09-14
2009-09-12
2009-09-11
2009-09-10
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 224
今日人氣: 0
累積人氣: 1892
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 18 日  星期一   晴天


2009-05-18 分類: 未分類

今日返到學校..

就攞功課出泥係咁做...

但係正確左泥講應該係抄..

但係英文作文仲未作..

呢d冇得抄嫁ma..咁我唯有死死氣咁作啦

好彩最後都作得晒

跟住P.E堂果陣...

話我地排得唔好...

叫我地放學再排...

我以為佢講笑..最後會話我地幾句...

就比我地走...點知佢真係泥真..

叫我地揹埋書包....

唉..行到落去...勁核突囉

好多人望到...B,E班喎...

好彩行左一陣都放左...

不過其實我都冇嘈過..

我一換完衫出泥..嘈都冇嘈過..

佢就叫我地出操場企

唉...真係慘..我由頭到尾..都冇出過聲

不過算啦..講真..都幾好玩嫁我覺得

死啦...聽日要上台

今日係咁多



2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


2009-05-16 分類: 未分類

呢幾日都打唔到qooza

因為部腦輕輕地

講番琴日先

琴日英文一補完課..

就即刻衝左落去更衣室

用左比我平時快既速度換衫

跟住就即刻衝左出去操場...

身到未熱..就同人地換L..

當然..我呢d咁既人梗係唔會比番個位佢啦

我就變左要插set

第一場我地同miss打..

贏左xdd

但係之後都打得唔係咁好

跟住張sir..殺波 超勁

原來曾sir佢d球技真係好勁

最後等呀sir同miss走晒

我地就亂打,,爽

好期待星期五呀....可以同佢地真正較量..哈哈

好啦...講完咁多琴日既野..

到今日喇..

今日一起身,,,原來7點4..

好彩呀媽幫我整番好個琴..所以唔係好悶

跟住番左領袖..比人蝦= =

但係好好笑..哈哈^^

快d快d到星期五既師生xdd



2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


2009-05-13 分類: 未分類

今日好 支力 呀..等我打番今日先

今朝倫理堂果陣..終於都頒左上次比賽既牌喇

上戲劇堂玩遊戲...我搶到個樽...哈哈

到午息果陣..我同呀蕉周圍行,,

跟住校長突然叫左我地上去校長室.

上去既時候..我同呀蕉都係度諗..

係咪我地有咩衰野比佢知道左呢..

上到去..佢話同我地傾下計..

唔傾唔知...但我突然知道我第日想做咩喇

跟住冇驚冇險就放學lu..

跟住就練波喇...練完波之後

miss同我地講今個星期五熱完身就開game

但係我又要英文補課..

搞到要5點先可以落黎..唉

好彩下個星期五唔洗補.哈哈

有得打師生xdd..今日係咁多



2009 年 5 月 12 日  星期二   晴天


2009-05-12 開心 分類: 未分類

而家冇野做..等我打下個blog先

今日小息果陣...

終於有人為我呷醋既滋味喇

哈哈..你唔好咁啦..

最多我以後..

你係度果陣我唔理個狐狸精啦

嘻嘻..跟住今日有第9堂..

要同a班上...點知仲要係輝爺果組..

嘩..正呀..佢聽miss chu講野果樣勁正喎..

笑死我喇..好彩最後討論唔洗同佢一組姐

上完第9堂.就即刻衝左去換衫...

速度比平時快左好多xdd

跟住練波果陣勁好玩...

你勁左喎....加油呀

今日冇平時咁 支力

聽日一定練到波..哈哈

你真係真係唔好退出啦=[

 

 



2009 年 5 月 9 日  星期六   晴天


2009-05-09 開心 分類: 未分類

今日一早就比我呀媽搞醒左...

望一望部手提..原來7點幾..

跟住聽左一陣歌.就起左床喇

 

 好彩佢未起身姐xdd

跟住就去左吉野家食野

點知撞到張+雯..頂

一早就要睇到d咁核突既野

真係慘...

唔理喇..食完就起程返學校喇..

點知好多人都未番..但係見到張家希

咁就同佢打左一陣波..

慢慢..愈泥愈多人加入..幾好玩丫

去到10點..就上左去喇

一直整個borad..直到差唔多一點果陣就完喇

返到屋企見到''佐住''..勁開心

然後就幫呀媽洗被,,,好乖呀^^

洗完就on左一陣..但係好悶

就出左去..行行下..竟然行左去藍田= =

咁就想番去小學睇下佢地有冇練波..

點知佢地係度開緊game..仲見到曲奇

但係我冇入過去打..因為我太遲泥喇..

搓一陣波就走喇..嗚嗚

下個星期六我一定要準時1:00番去..

咁我就一定有得打啦..呵呵

今日係咁多....................