| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 20 日 星期四  |
| 2007-09-20 |
分類: 未分類 |
今日係上中文堂最開心既一日
因為老虔婆都冇乜點鬧我
哈哈...心情特別好
但係上世史堂果陣
超唔据個面青
係咁話我
凸佢呀...屎忽鬼
on 9999999999
跟住都冇乜野發生
|
2007 年 9 月 19 日 星期三  |
| 2007-09-19 |
分類: 未分類 |
今日又可以上體育堂
原來今日要跑斜路
有d想跑...但係又驚會好累
我第一個開始跑
當跑到第二個圈既時候
已經冇乜氣..但係我係最快果個
哈哈...仲要比上次快左
到中文堂喇
有一個人做左一樣好好笑既野
跟住全班喺度笑
當然我都唔例外
但係你知我嫁啦
一笑就笑唔停口
跟住個老虔婆話我
唔俾我笑
佢都on 9
功課又捉到勁緊
隻眼開隻眼閉咪算囉
打住咁多 |
2007 年 9 月 18 日 星期二  |
| 2007-09-18 |
分類: 未分類 |
今日上中文堂
個老虔婆第一樣野就係問...
係咪有人要講野呀
果時我超驚
唉....恐怖既時刻到喇
我一出到去..就講錯野
講完之後...仲喺度抖
跟住練波...到最後
本來可以好早走
但係miss ho唔知做乜鬼
走埋泥話...做多d啦
咁少唔夠嫁...
仲要我地做多d
又話自己最中意做嫁兩
傻傻地...
好累呀...打住咁多先
|
2007 年 9 月 17 日 星期一  |
| 2007-09-17 |
分類: 未分類 |
今日係星期一
到我要一分鐘講野
不過今日太多野做
所以唔洗講住
呵呵...真係好彩
不過聽日要講
其實我都諗好左喇
不過唔夠膽講
點解呢....我都唔知
唉.....希望聽日果一分鐘
唔好咁耐.......
妖...勁憎個老虔婆
痴線嫁...遲交都要去搵佢
浪費我既時間
佢既罰人三步曲
罰抄...留堂...搵老母
2E班既同學
你地覺得呢?
今日打住咁多先
|
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 2007-09-16 |
分類: 未分類 |
今日一早起身
諗住去買野食果陣見到高鈴
食完野就打俾佢
原來佢今日冇去教會
而我仲有d功課唔識做
所以索性帶埋d功課去佢屋企度做
不過我去佢屋企
玩多過做功課
大概3點幾就走左lu
因為佢要去......
好似買書呀....唔記得左喇
我就返左屋企
再洗多兩張被
跟住就拖地
今日係咁多...
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|