| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 9 月 15 日 星期六  |
| 2007-09-15 |
分類: 未分類 |
部腦輕輕地
等我今日打返琴日果篇先
今日一早起身
醒起要幫呀媽洗被
但係d被一濕左就好重
好在我都夠力
跟住落左街買野食
食完野就做功課
幾乖乖呀....
仲差兩樣
因為唔識做
不過都係差少少姐
已經好好嫁喇
跟住見無聊咪做下家務囉
做做下...
醒起今日好似約左人
死喇...佢實嬲死我
希望佢唔好嬲啦
|
2007 年 9 月 14 日 星期五  |
| 2007-09-14 |
分類: 未分類 |
今日一早返到學校
醒起仲有好多功課未做
跟住廢事做
中文同中史功課都要第二日交
即係今日交
痴線嫁
跟住到英文堂
因為琴日要做W.B
但係我冇做
不過唔知係咪叫好彩
老師冇對到
哈哈...過左骨
唔洗留堂
跟住練波
不過開game我地c grade冇份
因為A,B grade早過我地比賽
跟住緊係早d走啦
唔通仲o係度呆坐咩
今日係咁多
*睇完記得留cm*thx!!! |
2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| 2007-09-13 |
分類: 未分類 |
岩岩本身打好左嫁喇
點知無啦啦又輕機
頂......搞到而家又要再打
今日上聖經堂果陣
我攞左一條友枝原子筆
跟住我見到佢好似好唔開心咁
我心諗..死喇 玩到過左火tim
之後俾返佢
放學果陣
我問佢...你岩岩有冇嬲
佢話冇...早知唔俾返佢啦
蠢左tim...算啦
跟住打波啦...本身好好既
但係之後有3個男仔埋泥打
我最唔据就係另外果兩個
一個踩我...一個就搶我d波泥打
乞人憎
聽日有得練波喇
呵呵
期待聽日既來臨
|
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
| 2007-09-12 |
分類: 未分類 |
今日一早就返左學校
因為有d功課仲未做晒
所要咁早返去係為左抄功課
如果唔係我都想訓晏d
跟住上體育堂
要做好多運動
累死我喇
不過我係做得最快果個
呵呵......
唔講住喇 |
2007 年 9 月 10 日 星期一  |
| 2007-09-10 |
分類: 未分類 |
今日好早就返左學喇
但係Lo+又未返
所以好悶
過左一陣...佢就返左
不過都唔係好耐姐
跟住中文堂...點解個老師無啦啦走既
原來唔知連堂
唉...個中史呀sir痴線嫁
要人抄5次第4頁
仲未抄完.....有排
我抄野喇...唔打喇
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|