| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 2007-10-18 |
分類: 未分類 |
好耐冇打lu
點解呢...因為我都唔知有咩打..
跟住講返今日先
今日返到學校
俾Lo+早過我..
真失敗
我地就喺度傾計....
到小息
我就同佢講
我琴日點同我老豆串咀
講左出泥...我都自己喺度笑
西史堂..要小測
冇溫...喺度出貓
不過都係要重測
所以唔做
到左音樂堂
唱「問我」
我突然諗起我老豆成日唱果首
''問我副身家有幾多''
''其實我副身家冇幾多''
跟住我又笑
有人問我點解日日都咁開心
咩事都笑得出
但係其實我都唔知
開心咪得囉
唔通成日都愁眉苦臉咩...
係咪...
|
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
| 2007-09-29 |
分類: 未分類 |
今日係星期六
訓到10點幾
就落街買野食
跟住又撞到高鈴
又係上佢屋企做功課
我就做做下
又彈佢個琴
我又學左一首新歌喇
返到屋企慢慢彈
呵呵....
所以以後我部腦一開唔到
我就可以彈下琴
消磨下時間
跟住我就做功課啦
做做下...我又諗
點解要放咁多假呢
突然之間又好想返學
傻傻地...一日又咁過左去lu
期待星期二既來臨
今日係咁多
留cm呀... |
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
| 2007-09-26 |
分類: 未分類 |
halo...
琴晚中秋節玩得開唔開心呀..
我就玩得好開心呀
講番琴晚先
我一食完飯...
連湯都唔飲就衝左落去
跟住喺公園等左一陣
呀鳳就落左泥lu
跟住就撞到蔡偉康佢地
陳顯耀揹住一個師奶袋
哈哈...超好笑
唔知做咩同佢地分開左
跟住同呀鳳搓左一陣波
玩幫捉...又見番佢地
我地又再搓球
有幾次仲差d打入學校
不過唔緊要啦...個波係學校既
跟住我地就玩數字球
好好玩...玩左唔知幾耐
跟住佢地就走左lu
而我就返左屋企
到今日...
今日落去幫老豆買野食
撞到江秋
跟住就一齊行
傾左好多野
再去搵啊mak同呀k
喺江秋屋企樓下傾左一陣就走左
江秋係咁同呀k串
我同呀mak就喺咁笑
跟住佢地就送左我返屋企
今日係咁多
|
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
| 2007-09-25 |
分類: 未分類 |
今日部腦又開到
也係我咁耐以泥
開得最耐既一次
本身我諗住去藍田果個山頂度玩
但係之後知道我地班有d人去油塘玩之後
我又唔想去lu
好白痴
不過到而家仲未出去..
因為............
我仲未食飯
但係我諗佢地都未到啦
我諗住落到去叫呀鳳一齊打波
當然.....
梗係要有排球啦
妖...痴左線
都唔知自己講緊乜
仲未食得
好在唔係去藍田姐
如果唔係唔洗去都得喇
打住咁多
今晚既野
明天再續
係咁先.............
byebye |
2007 年 9 月 24 日 星期一  |
| 2007-09-22 |
分類: 未分類 |
之前成日都開唔到
都唔知做咩事
而今日呢篇就係喺學校打既
今日喺英文堂唔知做乜
條裙無啦啦斷線
好在都唔係幾覺眼
喺中文堂
派左測驗卷
都合格...呵呵
跟住返到屋企...即刻換左條裙
今日係咁多...
好彩
如果唔係就要留堂
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|