- */-!﹏s!U 藹〞]]/>!}
loVE′﹄排球﹃ ︾︴4 eVEr

你地永遠都係我既好朋友

我地既友誼係永遠都唔會變嫁

↙fOrevER fRienD↗
oioi360
暱稱: ''+.B eltT!L*..=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-09-16
2009-09-14
2009-09-12
2009-09-11
2009-09-10
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 224
今日人氣: 6
累積人氣: 1900
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


2007-10-18 分類: 未分類

好耐冇打lu

點解呢...因為我都唔知有咩打..

跟住講返今日先

今日返到學校

俾Lo+早過我..

真失敗

我地就喺度傾計....

到小息

我就同佢講

我琴日點同我老豆串咀

講左出泥...我都自己喺度笑

西史堂..要小測

冇溫...喺度出貓

不過都係要重測

所以唔做

到左音樂堂

唱「問我」

我突然諗起我老豆成日唱果首

''問我副身家有幾多''

''其實我副身家冇幾多''

跟住我又笑

有人問我點解日日都咁開心

咩事都笑得出

但係其實我都唔知

開心咪得囉

唔通成日都愁眉苦臉咩...

係咪...



2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


2007-09-29 分類: 未分類

今日係星期六

訓到10點幾

就落街買野食

跟住又撞到高鈴

又係上佢屋企做功課

我就做做下

又彈佢個琴

我又學左一首新歌喇

返到屋企慢慢彈

呵呵....

所以以後我部腦一開唔到

我就可以彈下琴

消磨下時間

跟住我就做功課啦

做做下...我又諗

點解要放咁多假呢

突然之間又好想返學

傻傻地...一日又咁過左去lu

期待星期二既來臨

今日係咁多

留cm呀...



2007 年 9 月 26 日  星期三   晴天


2007-09-26 分類: 未分類

halo...

琴晚中秋節玩得開唔開心呀..

我就玩得好開心呀

講番琴晚

我一食完飯...

連湯都唔飲就衝左落去

跟住喺公園等左一陣

呀鳳就落左泥lu

跟住就撞到蔡偉康佢地

陳顯耀揹住一個師奶袋

哈哈...超好笑

唔知做咩同佢地分開左

跟住同呀鳳搓左一陣波

玩幫捉...又見番佢地

我地又再搓球

有幾次仲差d打入學校

不過唔緊要啦...個波係學校既

跟住我地就玩數字球

好好玩...玩左唔知幾耐

跟住佢地就走左lu

而我就返左屋企

到今日...

今日落去幫老豆買野食

撞到江秋

跟住就一齊行

傾左好多野

再去搵啊mak同呀k

喺江秋屋企樓下傾左一陣就走左

江秋係咁同呀k串

我同呀mak就喺咁笑

跟住佢地就送左我返屋企

今日係咁多

 

 

 



2007 年 9 月 25 日  星期二   陰天


2007-09-25 分類: 未分類

今日部腦又開到

也係我咁耐以泥

開得最耐既一次

本身我諗住去藍田果個山頂度玩

但係之後知道我地班有d人去油塘玩之後

我又唔想去lu

好白痴

不過到而家仲未出去..

因為............

我仲未食飯

但係我諗佢地都未到啦

我諗住落到去叫呀鳳一齊打波

當然.....

梗係要有排球啦

妖...痴左線

都唔知自己講緊乜

仲未食得

好在唔係去藍田姐

如果唔係唔洗去都得喇

打住咁多

今晚既野

明天再續

係咁先.............

byebye



2007 年 9 月 24 日  星期一   晴天


2007-09-22 分類: 未分類

之前成日都開唔到

都唔知做咩事

而今日呢篇就係喺學校打既

今日喺英文堂唔知做乜

條裙無啦啦斷線

好在都唔係幾覺眼

喺中文堂

派左測驗卷

都合格...呵呵

跟住返到屋企...即刻換左條裙

今日係咁多...

好彩

如果唔係就要留堂