| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 5 月 30 日 星期五  |
2008-05-30  |
分類: 未分類 |
我都好耐冇打過blog喇...
因為我....懶*
今日冇乜特別..
係喺食完飯
喺小食部攞左禽獸一粒牛丸
佢話我過佢口水尾..以後要聽晒佢話
哈哈..佢真係好笑..我梗係唔會咁做啦
到英文堂果陣勁眼瞓
又係咁比miss au*叫我個名
真係慘...
今日喺咁多
|
2007 年 12 月 9 日 星期日  |
| 2007-12-09 |
分類: 未分類 |
好耐冇打blog喇
講返今日先
今日係星期日
我就返左學校幫手數學攤位
但係我都冇乜點做野
只係同lo+周圍去睇野
我地成日都走去二樓音樂室
同lo+一齊彈琴
好好玩...lo+佢仲唔肯走
跟住我就拉佢走
同埋幫手拾攤位d野
都唔算冇貢獻啦
跟住冇得返屋企
去左同學屋企
呢篇野都係喺佢果度打既
今日係咁多....
|
2007 年 11 月 19 日 星期一  |
| 2007-11-19 |
分類: 未分類 |
今日係星期一
咦...仲有三日就考完試喇
咁快既......*
今日考聖經同中史
聖經都唔係好難
但係我有幾條都係亂做
不過有做都好過溜空
小息果陣
我同羅c 鳳嬌姨 Lo+
都坐埋一邊傾計
傾左好多搞笑野
有d仲笑死我呀
哈哈
到要考中史喇
有冇識...有d唔識
我有識果d...佢唔出
我有睇過果d...佢又出喎
玩野...睇泥今次都衰梗
聽日考西史
又冇望喇.......唉!!!
|
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 2007-11-14 |
分類: 未分類 |
今日一起身
我以為套校服洗左
好在唔係
跟住食完野就出門口
最近我發現左一樣野
就係...一到考試
d人就會比平時早d番
唔知點解呢?
今日考中文同作文
都ok啦...唔會有太多唔識做
算好嫁啦.....哈哈
跟住去左m記食野
然後又去玩捉
好好玩
但係見到Miss Yung
俾佢話...好在冇乜野
如果唔係就死喇
聽日又要英文補課
十二點先放
|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 2007-11-13 |
分類: 未分類 |
HellO.....
好耐冇打blog喇
我又打番喇....哈哈
首先..等我講下今日先
今日要考試
兩科都係聆聽
但係普通話好難呀...
我有冇多都唔識
唯有靠亂撞...不過仲係有5題冇做
跟住到小息...小息果陣...
d男仔好似消失晒咁...但係又走番出泥
因為我同Lo+捉晒佢地
而羅思同方嘉怡就睇住佢地
途中連蔡偉康都幫手捉d男仔
而果隻''蛋蛋''就倒米
我捉果個人
佢就搶走佢...喺度玩野
有d男仔走倒...
但之後又俾我同Lo+捉番
跟住唔知邊個男仔話
''d prefect係咪死撚晒呀''
哈哈...超好笑
跟住到考完中文聆聽
以為走得...點知原來要補課
出左學校買零食...再番學校
一邊抄野...一邊食野
12點幾就走左去第二度玩
玩到兩點幾就走左...
今日係咁多...
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 12 | »
|