- */-!﹏s!U 藹〞]]/>!}
loVE′﹄排球﹃ ︾︴4 eVEr

你地永遠都係我既好朋友

我地既友誼係永遠都唔會變嫁

↙fOrevER fRienD↗
oioi360
暱稱: ''+.B eltT!L*..=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
2009-09-16
2009-09-14
2009-09-12
2009-09-11
2009-09-10
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 224
今日人氣: 2
累積人氣: 1894
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 30 日  星期五   晴天


2008-05-30 滿足 分類: 未分類

我都好耐冇打過blog喇...

因為我....懶*

今日冇乜特別..

係喺食完飯

喺小食部攞左禽獸一粒牛丸

佢話我過佢口水尾..以後要聽晒佢話

哈哈..佢真係好笑..我梗係唔會咁做啦

到英文堂果陣勁眼瞓

又係咁比miss au*叫我個名

真係慘...

今日喺咁多



2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


2007-12-09 分類: 未分類

好耐冇打blog喇

講返今日先

今日係星期日

我就返左學校幫手數學攤位

但係我都冇乜點做野

只係同lo+周圍去睇野

我地成日都走去二樓音樂室

同lo+一齊彈琴

好好玩...lo+佢仲唔肯走

跟住我就拉佢走

同埋幫手拾攤位d野

都唔算冇貢獻啦

跟住冇得返屋企

去左同學屋企

呢篇野都係喺佢果度打既

今日係咁多....

 



2007 年 11 月 19 日  星期一   晴天


2007-11-19 分類: 未分類

今日係星期一

咦...仲有三日就考完試喇

咁快既......*

今日考聖經同中史

聖經都唔係好難

但係我有幾條都係亂做

不過有做都好過溜空

小息果陣

我同羅c 鳳嬌姨 Lo+

都坐埋一邊傾計

傾左好多搞笑野

有d仲笑死我呀

哈哈

到要考中史喇

有冇識...有d唔識

我有識果d...佢唔出

我有睇過果d...佢又出喎

玩野...睇泥今次都衰梗

聽日考西史

又冇望喇.......唉!!!

 



2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


2007-11-14 分類: 未分類

今日一起身

我以為套校服洗左

好在唔係

跟住食完野就出門口

最近我發現左一樣野

就係...一到考試

d人就會比平時早d番

唔知點解呢?

今日考中文同作文

都ok啦...唔會有太多唔識做

算好嫁啦.....哈哈

跟住去左m記食野

然後又去玩捉

好好玩

但係見到Miss Yung

俾佢話...好在冇乜野

如果唔係就死喇

聽日又要英文補課

十二點先放

 

 

 



2007 年 11 月 13 日  星期二   晴天


2007-11-13 分類: 未分類

HellO.....

好耐冇打blog喇

我又打番喇....哈哈

首先..等我講下今日先

今日要考試

兩科都係聆聽

但係普通話好難呀...

我有冇多都唔識

唯有靠亂撞...不過仲係有5題冇做

跟住到小息...小息果陣...

d男仔好似消失晒咁...但係又走番出泥

因為我同Lo+捉晒佢地

而羅思同方嘉怡就睇住佢地

途中連蔡偉康都幫手捉d男仔

而果隻''蛋蛋''就倒米

我捉果個人

佢就搶走佢...喺度玩野

有d男仔走倒...

但之後又俾我同Lo+捉番

跟住唔知邊個男仔話

''d prefect係咪死撚晒呀''

哈哈...超好笑

跟住到考完中文聆聽

以為走得...點知原來要補課

出左學校買零食...再番學校

一邊抄野...一邊食野

12點幾就走左去第二度玩

玩到兩點幾就走左...

今日係咁多...