今朝遲左起身
隻腳仲要抽筋
不過唔係痛左好耐
番到學校就冇事啦
英文comp:
作到最後5分鐘先作完
點解你地個個可以作得咁快- -?
得6個人夠鐘收卷先走
最型果個又係akira
次次最早走都係佢
今次作左一陣就交左-__-
bio:
除左難真係冇野好講~"~
------------------------------------
番到屋企 上論壇閒逛
搵到好多圖
貼圖~
監獄兔人化:
(↑這隻好可愛-w-)
最後來一張惡搞xd:
呢2個星期考緊試
表面上好似比之前勤力左溫書
事實上hea多過溫- -
之前考試我唔開電腦嫁
但係自從玩左facebook之後
就抵受唔住誘惑/(-__-)\
日日開住電腦溫書
分心
而且電視又有咁好野好睇...
5點3守護甜心
6點神風怪盜
6點半keroro
7點惡吻
-_________-
今日刪哂所有以前既文章啦~
比尤子叫上黎佢blog留言
見到自己個blog又好想搞搞佢- -v