只要有光的地方,就會有影子。
 
只要有人的地方,就會有禿子。
okkoko : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]


個人資料   
暱稱: KO
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
MORE...  

月 曆   
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

最新日誌   
2012-09-26
FAKE人的劇透攻擊力超...
:D
2012-01-29
2011-11-10

日誌分類   
全部 (30)

訪客留言   
最近三個月尚無任何留言

最近訪客   
最近沒有訪客

每月文章   

我的好友   

日誌統計   
文章總數: 30
留言總數: 23
今日人氣: 0
累積人氣: 1508


2009 年 8 月 31 日  星期一


2009-08-31 分類: 未分類

Yeah~!

除左MATHS之外所有功課搞掂哂- -v

聽日抄埋本MATH佢就大功告成~

果然人既小宇宙係要迫出黎的\口/



2009-08-31 分類: 未分類

天呀~!!

我D功課呀!!

連肉叮同Akira都做得快過我

我唔死都冇用啦/口\



2009 年 8 月 29 日  星期六


2009-08-29 分類: 未分類

呀呀 近排日日2點幾先訓

愛上左係YOUTUBE搵片睇@__@

---------------------------------------------

真係太鐘意日本D ROCK BAND啦>___<

佢地d音樂真係令人感動

(d靚仔更令人感動- -+)

好接近銀魂果種熱血沸騰既感覺

真係後悔冇好好學樂器- -

(不過算啦 反正我成日都3分鐘熱度 都好難學有所成嫁啦╮╯o╰╭)

貼d mv先

↑Alice Nine (愛麗絲九號)

個vocal實在太可愛啦>w<

純白既MV  天使啊-///- 

↑the kiddie

vocal同guitar都超可愛呀!!

首歌亦都超浪漫>///<

所謂敲進心靈的音樂就是這種吧?XD

 

↑LM.C

個樣冇咩特別

但係D歌好聽-w-

reborn有幾首歌都係佢唱

↑2首都係pigstar

2首都係純情既op

d歌詞真係好感動><

純情係第一套令我睇完會覺得幸福既動畫>///<

------------------------------------------

最後...

其實呢篇野係為左對付某人的YOGA而打的

------------------------------------------



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »