聽日就要去廣州啦
唉 原本以為會停課唔洗去
最後都係要去
唉
今日開始睇番d未睇完既動畫
K-on!今個星期做最後一集啦
(雖然仲有番外- -)
成套動畫既感覺都好輕鬆
到最後一集佢講出左佢想表達既野:
人最終一定可以搵到自己既興趣,自己既舞台
k-on!:
跟住今日開始睇另一套動畫:
薔薇少女
睇左第1集
係講人偶既
感覺上應該會幾好睇∼
薔薇少女:
星期四果日考完哂所有科目
留係學校做問卷同講去廣州d野
原來我做問卷既速率好高- -+
做完之後走去偷睇人地d問卷(其實都好光明正大下- -)
原來一d睇落好堅強既人都會有寂寞感...
----------------------------------------
我.要.停.課.呀.!
唔想去廣州...
有左上次韶關之旅既經驗
我知道...
去大陸係冇幸福的!
仲要12個人一齊訓
個廁所細到呀媽都唔認得
仲要自己帶風筒
大熱天時四百幾度去廣州!
~""~