%^*#&!%#&!%^*!#%!!!!!!!!!!
呀呀~! 真係超鐘意呢首歌>///<
關於未來同夢想><
好high呀x)
近排聽左好多好好聽既歌
有d體會到爆粗BAND友Klauser所講既
"No music no dream" >w<(日文控xd)
歌手係舞台上揮灑汗水 真係誘人A___A
-------------------------------
近排夜晚開始大風
雖然朝早返學集隊依然係熱到溶
但係夏天應該就快完嫁啦~
好想快d到冬天-///-
冬天係個浪漫既季節-w-b