有三件事想講:
1)萬惡final下星期就到,當然我還在不知在幹麼= =
話說5月7 final完結後,接下來係歷時半年的sem break!!
無講錯,係半年!!!!!
因為今年因為dse+al同時上大學,準備時間多左,開學時間去到10月
我仲諗緊番工還是繼續補習賺大錢(?!)
2)最近在大學識了班最佳損友,以致最近的test都習慣左test,assignment deadline前晚先趕工
結果意外地又死唔去XD感覺上自己的instant memory還算不錯
還有,大學生必須有可以睡1個鐘再睡11個鐘的能力
btw,我上個final presentation做左一晚,最後無著西裝俾人扣5分(full marks 50)
最後剛剛合格,i hate presentation!
3)沈迷了蘇打綠,很配服青峰寫得一手利害的詞
我相信我再修鍊200幾萬年都唔會寫得出(btw,其實讀translation的語文能力就係中英文都唔係最好先要讀translation= =
-完-
|