We aim at marathon,not sprint
orange921218
暱稱: 橙
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
future?it seems not ...
just for recording
just for recording
沒什麼,吐吐苦水而已
很長很長很長很長很長...
文章分類
全部 (134)
goodbye hk! (2)
hello i am a u student=] (6)
sth about cwsf life (1)
未分類 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 412
今日人氣: 3
累積人氣: 2578
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2012 年 1 月 10 日  星期二   晴天


又開sem了= =" 分類: 未分類

為期五大天的sem break兩秒就過去了sosad

5天包星期六日基本不能叫sem break啦!!!走堂都唔只走5日!!

但比較鬆一口氣係終於考完final了!!(大叫

考完之後又重新開始我的私補生活(btw我考完就到my students考lu

感覺上考試的兩星期係我作為一個學生最正常的兩星期=  ="

前3個月差不多完全無讀過書!!(除左mid term前2天=v="

但重點是,我又要開始番學了:(



2011 年 11 月 23 日  星期三   晴天


好似,好耐無打過... 分類: 未分類

話說自買ipad之後我真係好耐好耐無用過電腦啦

除左用黎做功課果幾次之外都無咁既需要lor

咁啦,現時我正在補4個中4再加1個小5計落都幾好搵嫁

但係果個小5太過嘔血啦,所以話我真係唔要做老師=  ="

尤其尤其係小學果隻呀,d小魔怪都唔可愛既

之後中4過4位下星期又多個一齊補啦,做大個市啦happy

補中4雖則prepare要多一點,但係其實仲輕鬆過教小學雞囉!!

btw,今日同班中4講下星期我番陳黃wor,之後佢問我畢左業咁耐仲返去lor!!

大佬,一睇就知你個呀sir得18歲啦係咪先,haha

好拉,明天要测普通话拉,下次在说吧