話說自買ipad之後我真係好耐好耐無用過電腦啦
除左用黎做功課果幾次之外都無咁既需要lor
咁啦,現時我正在補4個中4再加1個小5計落都幾好搵嫁
但係果個小5太過嘔血啦,所以話我真係唔要做老師= ="
尤其尤其係小學果隻呀,d小魔怪都唔可愛既
之後中4過4位下星期又多個一齊補啦,做大個市啦happy
補中4雖則prepare要多一點,但係其實仲輕鬆過教小學雞囉!!
btw,今日同班中4講下星期我番陳黃wor,之後佢問我畢左業咁耐仲返去lor!!
大佬,一睇就知你個呀sir得18歲啦係咪先,haha
好拉,明天要测普通话拉,下次在说吧 |