We aim at marathon,not sprint
orange921218
暱稱: 橙
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
future?it seems not ...
just for recording
just for recording
沒什麼,吐吐苦水而已
很長很長很長很長很長...
文章分類
全部 (134)
goodbye hk! (2)
hello i am a u student=] (6)
sth about cwsf life (1)
未分類 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 134
留言總數: 412
今日人氣: 3
累積人氣: 2581
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 11 月 3 日  星期四   晴天


this is what we call 命= =" 分類: 未分類

今日上緊無聊堂囉部ipad周圍禁,點知比我發現左

我個分竟然係可以入到本來我想放係band1但唔夠膽放的environmental studies=  =

我都嚇親,原來今年個分大跌:(

btw,我再睇下自己果科啦,姐果科translation

原來我仲低過lower quarter,笑

所以,我堅係唔知自己ed加好彩定唔好彩

btw,我個pth test合格了,65分,雖然個madian係73= ="

但我堅係比想像中高分,因為佢會考理論部分背哂30分無走雞

但係轉u唔方有機會嫁啦,但遲d出左result都去cc啦

-完-



2011 年 10 月 17 日  星期一   晴天


普通话根本就是难! 分類: 未分類

星期四就是万恶的普通话mid-term= =

本來想用pin yin打完E篇QOOZA當溫書,但係如果咁落去我會打我死都未打完

咁就算數吧啦=V=反正打完2句了(TOPIC同頭1句係用pu tong hua打嫁!!

btw,咁落去我絕對會肥的!!!e科仲要讀2個sem嫁><

我真係呢,讀translate點解要讀ed萬惡既語言=  ="