2011-02-02

02.01

好開心呀
家泉哥請我飲MOCHA大杯裝咖啡
得我有咋XD

*

02.02

痴線架
前日訓左5個鐘又去開工
直踩廿二個鐘今朝6點幾先返到屋企
只係砌風車都由9點砌到1點
連廁所都冇時間去

今朝又畀媽咪打電話拜年嘈醒
我訓左5個鐘咋大佬

雖然年宵有好多野都令我唔開心
不過只係呀SIR個兩杯STARBUCKS同新年利是都賺返晒啦
仲有其他老師D西餅呀蛋韃呀
初步估計好似收左二萬八
好似岩岩夠回本咋

臨走叔叔仲每人送左兩盆花
好香呀XD

*

02.03

一次過post相


 
好靚既餅

OK Taro Sundae
好滑又大杯

日式煎餃子(素)

金菇牛肉卷(素)

翠亨村合桃糕

松記SUMMER
有兩款雪糕+好多水果+明珠+威化
都係18蚊抵

買左HYOMA大褸+ICE FIRE冷帽
一千大元就咁冇左T^T

*

LUNAR NEW YEAR FAIR 2011


*

SCHOOL OUTING

2011-02-02 01:27 AM- [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 316 | »