2011-02-02
02.01
好開心呀
家泉哥請我飲MOCHA大杯裝咖啡
得我有咋XD
*
02.02
痴線架
前日訓左5個鐘又去開工
直踩廿二個鐘今朝6點幾先返到屋企
只係砌風車都由9點砌到1點
連廁所都冇時間去
今朝又畀媽咪打電話拜年嘈醒
我訓左5個鐘咋大佬
雖然年宵有好多野都令我唔開心
不過只係呀SIR個兩杯STARBUCKS同新年利是都賺返晒啦
仲有其他老師D西餅呀蛋韃呀
初步估計好似收左二萬八
好似岩岩夠回本咋
臨走叔叔仲每人送左兩盆花
好香呀XD
*
02.03
一次過post相
好靚既餅

OK Taro Sundae
好滑又大杯

日式煎餃子(素)

金菇牛肉卷(素)

翠亨村合桃糕

松記SUMMER
有兩款雪糕+好多水果+明珠+威化
都係18蚊抵

買左HYOMA大褸+ICE FIRE冷帽
一千大元就咁冇左T^T
*
LUNAR NEW YEAR FAIR 2011


*
SCHOOL OUTING
|